Актуально
Кировоградская епархия в фейсбук
Молитвы во время эпидемии
СВІТЛО ПРАВОСЛАВ’Я
Випуск 21 від 27 березня 2020 року
Тема передачі: коронавірус та церковне життя під час карантину
У випусках докладно розглядаються теми і питання, що відносяться до розділу християнського богослов’я, в якому вивчаються і доводяться основні істини християнської віри. В класичній богословській системі цей розділ називається основне богослов’я або апологетика.
"СВЯЩЕННА МОВА МОЛИТВИ"
Цикл бесід під назвою «Священна мова молитви» ознайомить глядачів з появою та розвитком церковнослов’янської мови, а також допоможе краще зрозуміти Священне Писання та православне богослужіння. Програма стане корисною для всіх, хто бажає розкрити для себе усю глибину та красу церковнослов’янської мови як живої мови Божественної літургії і молитви усіх слов’ян, що сповідують Православ’я.
"Кировоградская епархия УПЦ. 70 лет"
Щонеділі, після пізньої Божественної літургії, при Кафедральному соборі Різдва Пресятої Богородиці та Спасо-Преображенському Кафедральному соборі проводяться катехізаторські курси для дорослих. Заняття відбуваються з наступних дисциплін: вивчення Священного Писання Нового Завіту, історія релігій, аскетика, догматичне богослов’я.
ПРАВОСЛАВНИЙ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Кіровоградської єпархії
МТС (095)114-24-29
Київстар (097) 096-54-56
Life:) (063) 253-54-31
Телефон працює з 9:00 до 19:00
Публикации
Информация
28.01.2020 | Проповідь в «МАА КРОПИВНИЦЬКИЙ» |
28 січня відбулась чергова зустріч православного священика з молоддю «МАА КРОПИВНИЦЬКИЙ» (психосоціального центру здорової молоді). Сьогодні на основі Євангельського уривку від Іоанна 6:47-58 розмірковували над Причастям Тіла й Крові Христових. У ході зустрічі отець Андрій виокремив шість богословських аспектів даної теми: 1) через причастя людина входить у найтісніше єднання із Богом і душею й тілом; 2) в причасті ми отримуємо життя; 3) у споживанні Тіла й Крові Христових ми отримуємо обіцянку от Господа бути воскрешеними в останній день; 4) через причастя ми сповідуємо свою віру у розп’ятого і воскреслого Христа; 5) через причастя ми стаємо частиною Бога, обожуємось; 6) споживання Тіла й Крові Христових це не канібалізм, бо після Боговтілення Сина Божого, Його Плоть і Кров, отримали божественні властивості, не з’їдатися, не ушкоджуватись, а незмінно перебувати у вічності. Тому, людина, приймаючи Тіло й Кров Господні, у духовному сенсі, не їсть а стає учасницею, входить у тісне спілкування з Христом Спасителем і душею й тілом. Далі були запитання і відповіді, по завершенню, яких, слухачі подякували священику за повчальне слово.
Більше фото:
|
|
© 2013 Все права защищены • Разработка сайта Linecore