Актуально


ЦВІТ ДУХОВНОЇ ВЕСНИ

 

 

 

Радіоефір 2 від 16 березня 2019 р.

Що таке Великий піст? Це скорботний сон чи пробудження душі?  Його духовна сутність та спасительна дія.Чи відноситься покаяльний плач  до моментів радості духовної весни?
На ці та безліч інших запитань дасть відповідь гість радіостудії Священик Андрій Савельєв у своїй пізнавальній проповіді, яка відноситься до циклу проповідей про Великий піст "Цвіт Духовної весни".

 

Цикл проповідей про Великий піст під назвою «Цвіт Духовної весни», який транслюється на Олександрійському міському радіомовленні ознайомить слухачів із найважливішими темами для роздумів, які потрібно піднімати у дні Святої Чотиридесятниці.


СВІТЛО ПРАВОСЛАВ’Я 

 

 

Випуск 20 від 10 лютого 2019 року
"Поняття "Томосу" в історичному контексті буття Православної Церкви"

 

У випусках докладно розглядаються теми і питання, що відносяться до розділу християнського богослов’я, в якому вивчаються і доводяться основні істини християнської віри. В класичній богословській системі цей розділ називається основне богослов’я або апологетика. 

Програма транслюється щонеділі на телеканалі TTV. 


"СВЯЩЕННА МОВА МОЛИТВИ"

 

 

Випуск 36-й від 17.03.19.

 

Цикл бесід під назвою «Священна мова молитви» ознайомить глядачів з появою та розвитком церковнослов’янської мови, а також допоможе краще зрозуміти Священне Писання та православне богослужіння. Програма стане корисною для всіх, хто бажає розкрити для себе усю глибину та красу церковнослов’янської мови як живої мови Божественної літургії і молитви усіх слов’ян, що сповідують Православ’я.

Програма транслюється щонеділі на телеканалі TTV.

 



 

Телепередача

 

"Глас православный"   

 

 АРХИВ ПРОГРАММ 

 


Фильм к юбилею епархии

 

"Кировоградская епархия УПЦ. 70 лет"

 

 

 


 

 

Дитяча телевізійна програма

 

 

«НЕДіЛЬНА ШКоЛА»

 

 

 

Випуск від 4 червня 2017 року 

9 квітня 2017 р. вперше побачила світ дитяча телевізійна програма «НЕДіЛЬНА ШКоЛА». Передача виходить з благословення Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа та підготовлена зусиллями адміністрації та вихованців Свято-Успенського духовно-просвітницького центру при підтримці Кіровоградської єпархії УПЦ.
Програма розрахована на юного глядача віком 7-12 років і їх батьків та спрямована на популізацію у середовищі дітвори християнських цінностей, здорового способу життя та ознайомленню батьків з основами правильного формуванню творчого та фізіологічного розвитку діток.

З передачами можна ознайомитися на сайті Кіровоградської єпархії УПЦ та в ефірному просторі телеканалу TTV (програма виходить щонеділі о 20:30).

 


 

 

 


 

Щонеділі, після пізньої Божественної літургії, при Спасо-Преображенському Кафедральному соборі проводяться катехізаторські курси для дорослих. Заняття відбуваються з наступних дисциплін: вивчення Священного Писання Нового Завіту, історія релігій, аскетика, догматичне богослов’я.

 


 

 

    

Щодо перейменування міста Кіровограда


 
 

Центр заснований керівником єпархіального відділу Благодійності і соціального служіння протоієреєм Андрієм Бобриком та психологом Аксеновою Тетяною Вікторівною для безкоштовної психологічної підтримки та помочі прихожан, які цього потребують.
Телефони для довідок: 095-44-57-406 - Тетяна Вікторівна (психолог);
097-675-09-72 - священик Андрій Бобрик.

 ПРАВОСЛАВНИЙ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Кіровоградської єпархії


МТС (095)114-24-29
Київстар (097) 096-54-56
Life:) (063) 253-54-31

Телефон працює з 9:00 до 19:00

 


 

 

 



Икона дня








Вопрос священнику


Публикации

 

Свящ. Андрій Афанасенко
"Весна духовна"
 

 Протд. Роман Мельник
«На реках Вавионских» - жалобная песня иудеев о вавилонском плене или наша покаянная песнь о своих грехах?

 

Прот. Димитрий Литвинов
Психология монашества

Протд. Іоанн Ганчин

Протд. Роман Мельник
Естественный нравственный закон в святоотеческих творениях

Прот. Андрій Бобрик
 
Анафема – прокляття чи власне зречення Христа?
   

Священик Віталій Ігнатєв

Філософський аналіз категорій "особистість" і "духовність"

Протд. Роман Мельник

Психонасилие - главная проблема деятельности деструктивных тоталитарных сект

Ієромонах Зосима (Город)

Важливість посту для християнина

Ієромонах Зосима (Город)

Сім слів Спасителя на Хресті

   

ДЕФИЦИТ ВЕРЫ КАК ГЛАВНАЯ ПРОБЛЕМА СТОЛЕТИЯ 

Видеоинтервью с Высокопреосвященнейшим Иоасафом, архиепископом Кировоградским и Новомиргородским в интернет-проекте «Платформа-ХХI» аналитического портала stepup.press

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа про молитви за воїнів, які виконують свій військовий обов\'язок на Сході України та про духовну опіку їх родин

Архієпископ Іоасаф: "Божу Церкву неможливо «організувати» – вона створена Самим Господом Іісусом Христом та існує на нашій українській землі з часів великого рівноапостольного князя Володимира"

   
  ІНШІ ПУБЛІКАЦІЇ
   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


Информация


Бажаючі надати благодійну допомогу для будівництва Єпархіального Управління та недільної школи можуть перерахувати кошти на наступний рахунок: УПРАВЛІННЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ЄПАРХІЇ УПЦ
р/р 26004022023801 в АТ «Альфабанк» МФО 300346 ЄДРПОУ 23091904


Через систему Webmoney:
в UAH U271360105194
в USD Z143311235579
в EUR E397085844317
в RUS R339121429457

ФОТОГРАФИИ СТРОИТЕЛЬСТВА



Наши баннера:
Кировоградская Епархия

Кировоградская Епархия


Locations of visitors to this page







Патриархия.RU





Свято-Успенский храм

Золотое Шитье

Офіційний сайт Київської Митрополії Української Православної Церкви

Новости



29.12.2018  Митрополит Иоасаф совершил монашеский постриг в Свято-Елисаветинском мужском монастыре

29 декабря 2018 г., после завершения Всенощного бдения в канун Недели святых Праотцев,  Високопреосвященнейший Иоасаф митрополит Кировоградский и Новомиргороский совершил монашеский постриг в Свято-Елисаветинском мужском монастыре двух насельников обители: священника Олега Редька и послушника Свято-Никольского монастырского скита с. Обозновки Виталия Политуна.
На священном действии присутствовали наместник Свято-Елисаветинского монастыря г. Кировограда архим. Мануил (Заднепряный) с братией обители, духовенство областного центра, а также прихожане храмов города.
Священник Олег Редько в монашестве получил имя Савва, в честь преп. Саввы Сторожевского  (день памяти 19 января), а послушник Виталий был пострижен с именем Варлаам, в честь преп. Варлаама игумена Печерского (день памяти 19 ноября).
После завершения пострига митрополит Иоасаф обратился к иеромонаху Савве и монаху Варлааму с назидательным словом, в котором рассказал о значении монашеского служения в Православной Церкви. Также Правящий архиерей указал на исключительные примеры истинного монашества преподобних, имена которых приняли новопостриженные - преп. Саввы Сторожевского, ученика преп. Сергия Радонежского, и преп. Варлаама Печерского, ученика преп. Антония Печерского. В конце Владыка обратил внимание на подвиг монашествующих, которые даже в трудное время гонений на Церковь, лживых ересей, душепагубных расколов и других искушений не отвергались от Господа ради временной жизни, а твердо стояли в истине, защищая Церковь и молитвенно предстояли перед Богом за Ее сохранение.
В конце митрополит Иоасаф поздравил монахов с таким ответственным духовным днем в их жизни о пожелал твердости веры, бодрости духа и спасительной стези в Царствие Небесное.

* * *

По традиции монашеский постриг принято совершать в вечернее время, в полумраке храма, озаренного лишь горящими свечами. Готовящийся к постригу облачается в белую длинную рубашку (срачицу) и ползет от притвора храма к алтарю. Затем, смиренно стоя пред алтарем, отвечает на вопросы: по своей ли воле приступает он к равноангельскому образу? Согласен ли отречься от мира по заповеди Господней? Пребудет ли в молитве и постничестве даже до последнего издыхания? Сохранит ли себя в девстве, целомудрии и благоговении даже до смерти? Пребудет ли до смерти в нестяжании и вольной Христа ради нищете? Претерпит ли всякую скорбь и тесноту монашеского жития Царствия ради Небесного? На все эти вопросы постригаемый, скорее сердцем, нежели устами, отвечает: «Ей, Богу содействующу, Высокопреосвященнейший Владыко», – таким образом давая монашеские обеты.
Их три – обет послушания, дав который монах отрицает свою волю, подчиняясь воле духовника, обет целомудрия и обет нестяжания (вольной нищеты). После этого, в знак своего твердого произволения, постригаемый трижды собственноручно поднимает и подает Владыке ножницы, а затем совершается крестообразное пострижение волос во имя Святой Троицы.
Монашеский постриг – это двери в новую жизнь, это рождение для иной жизни. В связи с этим, при символическом пострижении волос, принимающему монашеские обеты дается новое имя и он облачается в новые одежды.