Актуально


Кіровоградська єпархія УПЦ у Фейсбук


Цикл практикумів, присвячених православній молитовній традиції: "Господи, навчи нас молитися!" (АНОНС)


 
 
СВІТЛО ПРАВОСЛАВ’Я 

 

 

Випуск 21 від 27 березня 2020 року
Тема передачі: коронавірус та церковне життя під час карантину

 

У випусках докладно розглядаються теми і питання, що відносяться до розділу християнського богослов’я, в якому вивчаються і доводяться основні істини християнської віри. В класичній богословській системі цей розділ називається основне богослов’я або апологетика. 


"СВЯЩЕННА МОВА МОЛИТВИ"

 

 

Випуск 3-й від 27.10.19.

 

Тема: "Тексти Божественної літургії"

 

Цикл бесід під назвою «Священна мова молитви» ознайомить глядачів з появою та розвитком церковнослов’янської мови, а також допоможе краще зрозуміти Священне Писання та православне богослужіння. Програма стане корисною для всіх, хто бажає розкрити для себе усю глибину та красу церковнослов’янської мови як живої мови Божественної літургії і молитви усіх слов’ян, що сповідують Православ’я. 

АРХІВ ПРОГРАМИ 

(Плейліст 49 уроків церковно-словꞌянської мови)


 

Телепередача

 

"Глас православний"   

 

 АРХІВ ПРОГРАМ 


Фільм приурочений ювілею єпархії

 

"Кіровоградська єпархія УПЦ. 70 років"

 


 

 

 

 

 

Щонеділі, після пізньої Божественної літургії при Спасо-Преображенському Кафедральному соборі проводяться катехізаторські курси для дорослих. Заняття відбуваються з наступних дисциплін: вивчення Священного Писання Нового Завіту, історія релігій, аскетика, догматичне богослов’я.

 


 

 



Додатково








Вопрос священнику


Публікації

 

   

Чудесна історія одного воїна ЗСУ - прихожанина Кіровоградської єпархії УПЦ

 

Ієрей Андрій Савельєв
Розкол в розколі - це одинокий випадок чи всім відома неминучість?

Прот. Євгеній Назаренко

Історичні дані про день заснування фортеці в честь святої праведної Єлисавети

Протд. Іоанн Ганчин

Протд. Роман Мельник

Естественный нравственный закон в святоотеческих творениях

Прот. Андрій Бобрик
 
Анафема – прокляття чи власне зречення Христа?
   

Диякон Василій Лапко
Давньоруська література XI-XIII століть як джерело вітчизняної церковної історії

Священик Віталій Ігнат’єв

Філософський аналіз категорій "особистість" і "духовність"

Протд. Роман Мельник

Психонасилие - главная проблема деятельности деструктивных тоталитарных сект

Ієромонах Зосима (Город)

Важливість посту для християнина

Ієромонах Зосима (Город)

Сім слів Спасителя на Хресті

   
 

 

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа про молитви за воїнів, які виконують свій військовий обов'язок на Сході України та про духовну опіку їх родин
   
   
  ІНШІ ПУБЛІКАЦІЇ
   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


Інформація


Бажаючі надати благодійну допомогу для будівництва Єпархіального Управління та недільної школи можуть перерахувати кошти на наступний рахунок:
УПРАВЛІННЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ЄПАРХІЇ УПЦ АТ «Альфабанк»
UA 933003460000026004022023801
МФО 300346 ЄДРПОУ 23091904


ФОТОГРАФИИ СТРОИТЕЛЬСТВА



Наши баннера:
Кировоградская Епархия

Кировоградская Епархия


Locations of visitors to this page








Новини



10.05.2015  Архієпископ Кіровоградський і Новомиргородський Іоасаф з архіпастирським візитом відвідав смт. Ольшанку

В неділю 5-ту після Пасхи, про самарянку, Високопреосвященніший Іоасаф архієпископ Кіровоградський і Новомиргородський з архіпастирським візитом відвідав смт. Ольшанку. В храмі на честь свт. Іоанна Милостивого Владика Іоасаф звершив Божественну літургію в співслужінні Секретаря єпархії, благочинних та кліриків Ольшанського і Голованівського районів, а також духовенства Кіровоградського Кафедрального собору.
При вході в храм з хлібом-сіллю та квітами архієпископа Іоасафа зустрічали дітки, керівництво району і селища та багато прихожан, які прийшли помолитися разом зі своїм Архіпастирем.
За богослужінням Владика Іоасаф звернувся до всіх присутніх зі словом настанови на тему Євангельського читання про бесіду Христа з самарянкою, в якому зокрема зазначив: «Ми перебуваємо с Святій Церкві для того, щоб кожному зустріти в ній живого Бога. Звичайно, Господь, за Його словом, – завжди в Своїй Церкві, але Христа треба зустріти, відчути серцем. Для цього необхідно звернення до Церкви зробити живим, як звернення до Самого Христа, невидимо присутнього в ній, а не якоюсь формальністю. Дехто думає, що раз він прийшов у храм і хреститься, і кланяється, то він все вже зробив, і Бог зобовязаний чути його і зробити за його бажанням. Якщо людина прийняла таїнство, вона вже впевнена, що гарантувала собі обовязкову допомогу Христа. Це помилка.
«Не кожен, хто говорить Мені: «Господи, Господи!», увійде в Царство Небесне». Можна бути в Церкві – і залишитися без Христа. Можна молитися, хреститися – і нічого не отримати. Можна прийняти обряд і накликати на себе ще більший осуд.
Церква не спасає автоматично. У Церкві – живий Бог, і коли ми служимо Йому живою душею, тоді будемо почуті і зіллємося з джерелом Життя, і нам подадуться благодатні сили.
Значить, треба, щоб наше єднання з Церквою було не тільки просторовим розташуванням в Ній, а щоб ми торкалися в Ній присутності живого Бога, і не тільки здійснювали тілом відомі дії: хрести, поклони, а вкладали у служіння Христу живу душу. Коли наше служіння буде таким, то не сумніваймося: біля колодязя Церкви сяде Христос, і через Нього ми почерпнемо воду життя, своє освячення.
Так забезпечується доступ до води вічного життя. Шлях до неї – тільки через Христа. Цей шлях освячення через Христа був вказаний Господом самарянці. Джерело живої води – Сам Господь, а Церква – тільки роздає благодатні дари Христа. Якщо ж джерело живої води – Сам Господь, то природно, що отримати воду можна, тільки приблизившись до Господа. Чим тісніше у людини спілкування з Богом, тим більше вона буде забезпечена водою життя. Так як Бог є Дух, то і наближення до Нього здійснюється служінням в дусі. Так було зазначено і самарянці: «Бог є дух, і ті, що поклоняються Йому (і шукають спілкування з Ним) повинні поклонятися в дусі та істині».
Такий шлях до живої води, або – що те ж – до Бога. Якщо ми хочемо увійти в стихію Бога, в стихію Духу і доторкнутися до джерела вічності, яке влило би в нас вічно зеленіюче життя, ми повинні зріднитися з цією стихією…»
По завершенні Літургії Владика Іоасаф кожному власноруч вручив іконки Божої Матері «Єлисаветградська» та надав своє архіпастирське благословіння.
В цей же день, за узвичаєною традицією, яка вже склалася при відвідуванні благочинницьких округів, архієпископ Іоасаф відвідав храм св. вмч. Димитрія Солунського в с. Лозувата Ульяновського району. Владика поспілкувався з прихожанами, настоятелем храму прот. Борисом, головою села Подуфалим О. А. та благодійником Сулимою М. М., який побудував церкву, а зараз веде роботи по завершенню будівництва помешкання для причту та благоустрою прилеглої до храму території. Його Високопреосвященство благословив подальші труди, прикликавши на допомогу всесильну поміч Божу.