Актуально


СВІТЛО ПРАВОСЛАВ’Я 

 

 

Випуск шостий від 8 липня 2018 року

 

У випусках докладно розглядаються теми і питання, що відносяться до розділу християнського богослов’я, в якому вивчаються і доводяться основні істини християнської віри. В класичній богословській системі цей розділ називається основне богослов’я або апологетика. 

Програма транслюється щонеділі на телеканалі TTV. 


"СВЯЩЕННА МОВА МОЛИТВИ"

 

 

Випуск 9-й від 08.07.18.

 

Цикл бесід під назвою «Священна мова молитви» ознайомить глядачів з появою та розвитком церковнослов’янської мови, а також допоможе краще зрозуміти Священне Писання та православне богослужіння. Програма стане корисною для всіх, хто бажає розкрити для себе усю глибину та красу церковнослов’янської мови як живої мови Божественної літургії і молитви усіх слов’ян, що сповідують Православ’я.

Програма транслюється щонеділі на телеканалі TTV.

 


 

 Православний сімейно-юнацький табір "ВЕРШИНА"



 

Телепередача

 

"Глас православный"   

 

 АРХИВ ПРОГРАММ 

 


Фильм к юбилею епархии

 

"Кировоградская епархия УПЦ. 70 лет"

 

 

 


 

 

Дитяча телевізійна програма

 

 

«НЕДіЛЬНА ШКоЛА»

 

 

 

Випуск від 4 червня 2017 року 

9 квітня 2017 р. вперше побачила світ дитяча телевізійна програма «НЕДіЛЬНА ШКоЛА». Передача виходить з благословення Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа та підготовлена зусиллями адміністрації та вихованців Свято-Успенського духовно-просвітницького центру при підтримці Кіровоградської єпархії УПЦ.
Програма розрахована на юного глядача віком 7-12 років і їх батьків та спрямована на популізацію у середовищі дітвори християнських цінностей, здорового способу життя та ознайомленню батьків з основами правильного формуванню творчого та фізіологічного розвитку діток.

З передачами можна ознайомитися на сайті Кіровоградської єпархії УПЦ та в ефірному просторі телеканалу TTV (програма виходить щонеділі о 20:30).

 


 

 

 


 

Щонеділі, після пізньої Божественної літургії, при Спасо-Преображенському Кафедральному соборі проводяться катехізаторські курси для дорослих. Заняття відбуваються з наступних дисциплін: вивчення Священного Писання Нового Завіту, історія релігій, аскетика, догматичне богослов’я.

 


 

 

    

Щодо перейменування міста Кіровограда


 
 

Центр заснований керівником єпархіального відділу Благодійності і соціального служіння протоієреєм Андрієм Бобриком та психологом Аксеновою Тетяною Вікторівною для безкоштовної психологічної підтримки та помочі прихожан, які цього потребують.
Телефони для довідок: 095-44-57-406 - Тетяна Вікторівна (психолог);
097-675-09-72 - священик Андрій Бобрик.

 ПРАВОСЛАВНИЙ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Кіровоградської єпархії


МТС (095)114-24-29
Київстар (097) 096-54-56
Life:) (063) 253-54-31

Телефон працює з 9:00 до 19:00

 


 

 

 



Икона дня








Вопрос священнику


Публикации

 

 

Прот. Димитрий Литвинов
Психология монашества

Картинки по запросу воскресение

Свящ. Максим Бойчура

Как проверить веруем ли мы в Воскресение Христа?

Протд. Іоанн Ганчин

Протд. Роман Мельник
Естественный нравственный закон в святоотеческих творениях

Прот. Андрій Бобрик
 
Анафема – прокляття чи власне зречення Христа?
   

Священик Віталій Ігнатєв

Філософський аналіз категорій "особистість" і "духовність"

Протд. Роман Мельник

Психонасилие - главная проблема деятельности деструктивных тоталитарных сект

Ієромонах Зосима (Город)

Важливість посту для християнина

Ієромонах Зосима (Город)

Сім слів Спасителя на Хресті

   

ДЕФИЦИТ ВЕРЫ КАК ГЛАВНАЯ ПРОБЛЕМА СТОЛЕТИЯ 

Видеоинтервью с Высокопреосвященнейшим Иоасафом, архиепископом Кировоградским и Новомиргородским в интернет-проекте «Платформа-ХХI» аналитического портала stepup.press

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа про молитви за воїнів, які виконують свій військовий обов\'язок на Сході України та про духовну опіку їх родин

Архієпископ Іоасаф: "Божу Церкву неможливо «організувати» – вона створена Самим Господом Іісусом Христом та існує на нашій українській землі з часів великого рівноапостольного князя Володимира"

   
  ІНШІ ПУБЛІКАЦІЇ
   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


Информация


Желающие оказать благотворительную помощь в строительстве здания Епархиального Управления и воскресной школы могут перечислить средства на следующий счет:
р/с 26002000052149 в ПАТ <Укрсоцбанк> МФО: 300023 ОКПО: 23091904


Через систему Webmoney:
в UAH U271360105194
в USD Z143311235579
в EUR E397085844317
в RUS R339121429457

ФОТОГРАФИИ СТРОИТЕЛЬСТВА



Наши баннера:
Кировоградская Епархия

Кировоградская Епархия


Locations of visitors to this page







Патриархия.RU





Свято-Успенский храм

Золотое Шитье

Офіційний сайт Київської Митрополії Української Православної Церкви

Новости



02.11.2014  Високопреосвященіший архієпископ Іоасаф з архіпастирським візитом відвідав села Перегонівка та Крутеньке Голованівського району

2 листопада, у Неділю 21-шу по П'ятидесятниці, архієпископ Кіровоградський і Новомиргородський Іоасаф здійснив архіпастирський візит у Голованівське благочиння. В Хрестовоздвиженському храмі с. Перегонівка Владика Іоасаф звершив Божественну літургію в співслужінні Секретаря єпархії, Благочинного Голованівського району, духовенства Кіровоградського Кафедрального собору та благочинницького округу.
Це архієрейське богослужіння стало особливим по своїй значущості для прихожан храму й жителів села Перегонівка в цілому. Адже Владика, разом зі священиками, приїхав, щоб духовно підтримати та вберегти свою православну паству від посягань зі сторони розкольників. Бо незадовго до архіпастирського візиту групка заїжджих осіб під ймовірним керівництвом працівника районної адміністрації Козака В.В. підбурювали жителів села проти православної общини, отримуючи оманним шляхом проти неї підписи (а пояснювалось, що збираються підписи нібито на підтримку ремонту дороги, покращення благоустрою села, тощо). А сам пан Козак навіть змушував місцевого священика змінити підпорядкованість приходу Православній Церкві, зрадити своїй прабатьківській вірі та перейти разом з релігійною громадою у філаретівський розкол, таким чином грубо порушуючи законодавство.
Отож за богослужінням Владика підніс сугубі молитви, щоб Господь уберіг своє стадо від розкольницьких посягань та зберіг їх в єдності Святій Православній Церкві. Особливого духовного піднесення та добрих надій додало те, що на прихід були привезені чудотворна ікона Божої Матері «Всецариця», написана на святій горі Афон, та ковчег з мощами святих угодників Божих зі Свято-Єлисаветинського монастиря м. Кіровограда, перед якими парафіяни мали змогу помолитися.
Після євангельського читання архієпископ Іоасаф звернувся до прихожан з повчальним словом на тему євангельської притчі про багача та Лазаря. Владика відмітив наступне: «У чому гріх багатого, в чому правда бідняка? З сьогоднішньої притчі, на перший погляд може здатися, що суд Божий визначив гірку долю багатому тільки тому, що він був багатий і веселився все життя на землі; і що тільки в розраду за скорботу на землі дав бідному Лазарю радість і спокій у лоні Авраамовому.
Але це не так просто; не був винен багатій, що він багатий, і не заслуга Лазаря в тому, що він бідний. В Євангелії чимало заможних людей – в історії Церкви ще більше, – які з надлишку свого були радістю і благословенням для інших, тому що вони були милосердні, чутливі, добросердечні. І багато-багато ми знаємо людей, які в своїй бідності робляться гіркими, жорстокими, немилосердними навіть до тих, хто, подібно їм, знаходиться в потребі; не в цьому справа. Не врятує нас бідність, і не погубить нас багатство як такі.
Але якщо подивитися на ці образи багатого і бідного, які Христос нам представляє в таких небагатьох словах, ми бачимо людину, яка була багата, у якої було все, і з надлишком було, і життя його проходило в бенкетах і веселощах, а біля дверей його лежав жебрак. І ось в цих бенкетах, у цих веселощах ніколи, мабуть, його серце не пом'якшувалось. Він користувався всім, що дало йому життя, але не пошкодував тих, які були позбавлені цього. Він прожив, не згадавши про те, для чого він живе, ні про те, як інші живуть, а біля дверей його голодувала засмучена людина.
А Лазар не тим був духовно багатий, що хворів, а тим, що лежав він, і все життя його було криком про допомогу, про жалість, про милість. І тоді як багатство застилало у свідомості господаря саме питання про те, для чого він живе, як він буде вмирати і що буде потім, жебрак все життя прожив перед обличчям цього питання: Навіщо? Заради чого? Заради чого ця скорбота, для чого ці страждання? І що ще буде попереду?..
Один пройшов повз життя, а інший заглибився у його суть. Один помер непомітно, і Ангели Божі забрали його душу у місце спочинку; інший помер, і його урочисто поховали, поклавши в труну, а душа його, будучи порожньою, вже не здатною сміятися, не маючи, чим живитися, тому що живилась тільки від землі, зійшла в те місце, де така ж порожнеча... Не тільки за те, що багач веселився, і не тільки за те, що він був багатий, але за те, що при всьому цьому він допустив цей жах жебрака біля своїх дверей, зійшов він у місце страждань, місце, де перед судом Божественної любові людина відходить у темряву.
Мало серед нас багатих і бідних в такій мірі, в якій був бідний Лазар і багатий власник будинку, біля порогу якого Лазар голодував все життя; але ми всі багаті і бідні одночасно, і від нас залежить, якими ми станемо перед Божим обличчям.
Забезпеченість, спокій, тиша, які порушуються тільки дрібними бурями, чи закриють очі на те, що біля наших дверей Лазар вмирає з голоду – помирає фізично і вмирає від голоду за співчуттям та милістю?
Чи закриє наше благополуччя нам очі на те, що життя має глибину і сенс, і мету, і що ми спрямовані до зустрічі з Богом, і ця зустріч буде останнім і воістину страшним судом, якщо у нашому серці не знайдеться чистої любові, справжньої?..
Лазар знайшов себе; його всередину себе загнали голод і холод, самотність і потреба, і в цій глибині він встав перед Богом. Невже нам треба так достраждатися до Бога, як Лазар? Невже потрібно, щоб на нас найшла гранична скорбота, для того щоб ввійти в себе і стати перед обличчям людської великої, значної долі?..
Вдивимося в ці два образи. Ми нікуди не підемо від цього суду, тому що ми дуже багато знаємо, знаємо про волю Божу, про любов Божу, перед нами розкривається Євангеліє, як шлях або як суд. Хто ми – Лазар чи багач? І якщо ми відчуваємо в собі багатія, вже тліючого з пристрастями своїми, – отямимося тепер, поки ще живі, поки є ще якась сила в душі, якась сила у тілі – отямимося тепер і житимемо!..»
На завершення Літургії, з благословення Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Онуфрія, архієпископ Іоасаф удостоїв церковних нагород людей, які стояли у витоків храму та найбільше долучилися до його будівництва. Так, отримали відзнаки настоятель храму протоієрей Святослав Левандовський, при якому було розпочато та завершено будівництво, а також колишній директор Перегонівського сахарного заводу Ігнатенко В.В., який, наряду з прихожанами, взяв на себе левову частку витрат в зведенні храму. В своєму подячному слові Володимир Володимирович зазначив: «Шановний Владико! Я щиро вдячний Вам за високу церковну нагороду і особливо хочу звернутися до своїх односельців: закликаю всіх вас, мої дорогі, свято берегти нашу Православну віру та неодмінно належати до нашої Православної Церкви. Бо це та Церква, яку заснував Сам Господь, і та віра, яку прийняли наші прабатьки від князя Володимира, і берегли протягом століть ціною свого життя». Отець настоятель по-синовньому подякував Владику Іоасафа за відзнаку та від імені всіх парафіян попросив архіпастирських молитов за весь свій прихід.
В пам'ять про архіпастирський візит та святкове богослужіння кожен прихожанин отримав іконку святого блаженного Даниїла Єлисаветградського.
Традиційно, в цей день Високопреосвященніший архієпископ Іоасаф відвідав також храм на честь святого апостола і євангеліста Іоанна Богослова в с. Крутенькому. Прихожани мали унікальну можливість поспілкуватися зі свої архіпастирем та вклонитися прибулим святиням – іконі Божої Матері «Всецариця» та мощам святих угодників Божих.