Анонсы


 


 

 


 

 Телепередача

 

"Глас православный"   

 

 АРХИВ ПРОГРАММ 

 


Фильм к юбилею епархии

 

"Кировоградская епархия УПЦ. 70 лет"

 

 

 


 

 

Дитяча телевізійна програма

 

 

«НЕДіЛЬНА ШКоЛА»

 

 

 

Випуск від 4 червня 2017 року 

9 квітня 2017 р. вперше побачила світ дитяча телевізійна програма «НЕДіЛЬНА ШКоЛА». Передача виходить з благословення Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа та підготовлена зусиллями адміністрації та вихованців Свято-Успенського духовно-просвітницького центру при підтримці Кіровоградської єпархії УПЦ.
Програма розрахована на юного глядача віком 7-12 років і їх батьків та спрямована на популізацію у середовищі дітвори християнських цінностей, здорового способу життя та ознайомленню батьків з основами правильного формуванню творчого та фізіологічного розвитку діток.

З передачами можна ознайомитися на сайті Кіровоградської єпархії УПЦ та в ефірному просторі телеканалу TTV (програма виходить щонеділі о 20:30).

 


 

 

 


 

Щонеділі, після пізньої Божественної літургії, при Спасо-Преображенському Кафедральному соборі проводяться катехізаторські курси для дорослих. Заняття відбуваються з наступних дисциплін: вивчення Священного Писання Нового Завіту, історія релігій, аскетика, догматичне богослов’я.

 


 

 

    

Щодо перейменування міста Кіровограда


 
 

Центр заснований керівником єпархіального відділу Благодійності і соціального служіння протоієреєм Андрієм Бобриком та психологом Аксеновою Тетяною Вікторівною для безкоштовної психологічної підтримки та помочі прихожан, які цього потребують.
Телефони для довідок: 095-44-57-406 - Тетяна Вікторівна (психолог);
097-675-09-72 - священик Андрій Бобрик.

 ПРАВОСЛАВНИЙ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Кіровоградської єпархії


МТС (095)114-24-29
Київстар (097) 096-54-56
Life:) (063) 253-54-31

Телефон працює з 9:00 до 19:00

 


 

 

 



Икона дня








Вопрос священнику


Публикации

 

 

 


 


Ієромонах Зосима (Город)
Протд. Іоанн Ганчин

Протд. Роман Мельник
Естественный нравственный закон в святоотеческих творениях

Прот. Андрій Бобрик
Анафема – прокляття чи власне зречення Христа?
   

Священик Віталій Ігнатєв

Філософський аналіз категорій "особистість" і "духовність"

Протд. Роман Мельник

Психонасилие - главная проблема деятельности деструктивных тоталитарных сект

Протд. Роман Мельник

Благодатний вогонь - свідчення Воскресіння Христового

Ієромонах Зосима (Город)

Сім слів Спасителя на Хресті

Послання Високопреосвященнішого Іоасафа архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського духовенству, чернецтву та всім вірним Кіровоградської єпархії Української Православної Церкви з приводу проведення Всеправославного Собору та зустрічі Патріарха Московського і всієї Русі Кирила з Папою Римським Франциском

ДЕФИЦИТ ВЕРЫ КАК ГЛАВНАЯ ПРОБЛЕМА СТОЛЕТИЯ 

Видеоинтервью с Высокопреосвященнейшим Иоасафом, архиепископом Кировоградским и Новомиргородским в интернет-проекте «Платформа-ХХI» аналитического портала stepup.press

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа про молитви за воїнів, які виконують свій військовий обов'язок на Сході України та про духовну опіку їх родин

Архієпископ Іоасаф: "Божу Церкву неможливо «організувати» – вона створена Самим Господом Іісусом Христом та існує на нашій українській землі з часів великого рівноапостольного князя Володимира"

ПОСЛАННЯ Високопреосвященішого Іоасафа, архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського віруючим Кіровоградської єпархії в зв'язку з обранням Предстоятеля УПЦ



Архив новостей

Информация


Желающие оказать благотворительную помощь в строительстве здания Епархиального Управления и воскресной школы могут перечислить средства на следующий счет:
р/с 26002000052149 в ПАТ <Укрсоцбанк> МФО: 300023 ОКПО: 23091904


Через систему Webmoney:
в UAH U271360105194
в USD Z143311235579
в EUR E397085844317
в RUS R339121429457

ФОТОГРАФИИ СТРОИТЕЛЬСТВА



Наши баннера:
Кировоградская Епархия

Кировоградская Епархия


Locations of visitors to this page







Патриархия.RU





Свято-Успенский храм

Золотое Шитье

Офіційний сайт Київської Митрополії Української Православної Церкви

Зірка волхвів

 
Мабуть, немає на світі жодної людини, котра б не приходила у здивування від одного погляду на нічне зоряне небо. Зірки зачаровують, захоплюють своєю таємничістю. Створені Богом у 4-й день, зірки згідно Свящ. Писання повинні були служити прославленню свого Творця. Пророк Давид говорить про це так: «Небеса проповідують славу Божу, а про діла рук Його звіщає небозвід» (Пс.18:2); «Хваліть Його сонце і місяць, хваліть Його усі зорі ясні» (Пс.184:3). У цьому плані Віфлеємська зірка сповна виконала своє покликання – послужила прославленню втіленого Сина Божого, через неї в особі волхвів язичницький світ дізнався про народження Спасителя і відкрив шлях до істинної віри.
Про появу Віфлеємської зірки знаходимо пророцтво у Старому Завіті. У книзі Чисел описується історія входження єврейського народу у землю Ханаанську після виходу із Єгипту та сорокарічної подорожі по пустелі. На своєму шляху ізраїльтяни зіткнулись із супротивом моавитянського царя Валака, проти котрого потрібно було вступити у збройну сутичку. Відчуваючи своє безсилля перед ізраїльтянами, Валак вирішує звернутися за допомогою до магії. З цією ціллю він кличе до себе месопотамського волхва-провидця Валаама, котрий після ритуального жертвоприношення має проклясти Ізраїль, Але вийшло навпаки. Замість прокляття, чудесно вдохновенний Богом, Валаам пророче сповіщає майбутню поразку ворогам єврейського народу і виголошує благословення для Ізраїля. При цьому у благословенні містилося пророцтво про пришестя у світ Месії: «Я бачу Його, та ще не тепер, дивлюсь на Нього, та Він ще не близький. Сходить зоря від Якова і підіймається жезл від Ізраїля, і вражає князів Моава» (Числ.24:17).
Церква з давніх часів стала тлумачити це пророцтво в контексті Віфлеємської зірки, поява котрої на небі супроводжувала пришестя Господа Іісуса Христа. Як співається в одному із різдвяних піснеспівів «Волхва звєздочєтца Валаама гаданія нинє ісполняются, возсія бо звєзда от Іакова і наставі к солнцу слави дари носящія волхви, от Пєрсіди царі» (Троп. 3-ї пісні канону на Різдво Христове). Саме тому даний уривок із книги Чисел є паремійним читанням на свято Різдва Христового.
Серед древніх отців Церкви не існувало одностайної думки щодо походження Віфлеємської зірки. Оріген (1-ша пол. III-го ст.) одним з перших висловив припущення, що це була комета, котра, за його словами, «знаменувала собою народження Того, Хто повинен був звершити оновлення роду людського і сповістити Своє вчення не лише юдеям, але й грекам і іншим варварським племенам» («Проти Цельса»). Дещо пізніше його думку розділив прп. Іоанн Дамаскин (VIII ст.). Інше тлумачення знаходимо у свт. Іоанна Златоуста (кін. IV ст.). В «Бесідах на Євангеліє від Матфея» в контексті полеміки з астрологами він особливо настоює на тому, що це була навіть не зірка, а «якась невидима сила, можливо ангельська, котра лише прийняла вигляд зірки». Погляд Іоанна Златоуста розвинув інший видний екзегет блж. Феофілакт Болгарський (XI ст.). За його словами, оскільки волхви займались астрологією, то Господь і привів їх особливим чином до Христа.
Багато хто вважає, що Віфлеємська зірка була справжнім природнім небесним явищем. Згідно з дослідженнями знаменитого астронома Кеплера в рік народження Спасителя сталося надзвичайно рідкісне співпадіння, ніби в одному місці, трьох найбільш яскравих планет: Юпітера, Марса і Сатурна. За його думкою, це й послужило ефектом надзвичайно яскравої зірки. Для нас важливо те, що Церква не відкидає різноманітних теорій і пояснень цього дивного явища, але при цьому вона не перестає нагадувати: яка б версія не була б правильною, не потрібно забувати, що Євангеліє – це не підручник по астрономії і не атлас зоряного неба над головою. Воно лише в останню чергу є хронологією подій більш, як двотисячолітньої давності. Насамперед Євангеліє – це блага вість від Бога усьому людству про його спасіння через Господа Іісуса Христа. Волхви, котрі відкликнулись на небесне знамення і пішли поклонитись Богомладенцю – це всі народи, що йдуть до Джерела Вічного Життя. Як і тоді, Віфлеємська зірка і сьогодні через Євангеліє є тим небесним знаменням, котре кличе людину до поклоніння Христу. Питання лише в тому, чи зможе сама людина уподібнитись євангельським волхвам і піти вслід Віфлеємською зорею.
Ієромонах Зосима (Город)