Актуально


ЦВІТ ДУХОВНОЇ ВЕСНИ

 

 

 

Радіоефір 2 від 16 березня 2019 р.

Що таке Великий піст? Це скорботний сон чи пробудження душі?  Його духовна сутність та спасительна дія.Чи відноситься покаяльний плач  до моментів радості духовної весни?
На ці та безліч інших запитань дасть відповідь гість радіостудії Священик Андрій Савельєв у своїй пізнавальній проповіді, яка відноситься до циклу проповідей про Великий піст "Цвіт Духовної весни".

 

Цикл проповідей про Великий піст під назвою «Цвіт Духовної весни», який транслюється на Олександрійському міському радіомовленні ознайомить слухачів із найважливішими темами для роздумів, які потрібно піднімати у дні Святої Чотиридесятниці.


СВІТЛО ПРАВОСЛАВ’Я 

 

 

Випуск 20 від 10 лютого 2019 року
"Поняття "Томосу" в історичному контексті буття Православної Церкви"

 

У випусках докладно розглядаються теми і питання, що відносяться до розділу християнського богослов’я, в якому вивчаються і доводяться основні істини християнської віри. В класичній богословській системі цей розділ називається основне богослов’я або апологетика. 

Програма транслюється щонеділі на телеканалі TTV. 


"СВЯЩЕННА МОВА МОЛИТВИ"

 

 

Випуск 36-й від 17.03.19.

 

Цикл бесід під назвою «Священна мова молитви» ознайомить глядачів з появою та розвитком церковнослов’янської мови, а також допоможе краще зрозуміти Священне Писання та православне богослужіння. Програма стане корисною для всіх, хто бажає розкрити для себе усю глибину та красу церковнослов’янської мови як живої мови Божественної літургії і молитви усіх слов’ян, що сповідують Православ’я.

Програма транслюється щонеділі на телеканалі TTV.

 



 

Телепередача

 

"Глас православный"   

 

 АРХИВ ПРОГРАММ 

 


Фильм к юбилею епархии

 

"Кировоградская епархия УПЦ. 70 лет"

 

 

 


 

 

Дитяча телевізійна програма

 

 

«НЕДіЛЬНА ШКоЛА»

 

 

 

Випуск від 4 червня 2017 року 

9 квітня 2017 р. вперше побачила світ дитяча телевізійна програма «НЕДіЛЬНА ШКоЛА». Передача виходить з благословення Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа та підготовлена зусиллями адміністрації та вихованців Свято-Успенського духовно-просвітницького центру при підтримці Кіровоградської єпархії УПЦ.
Програма розрахована на юного глядача віком 7-12 років і їх батьків та спрямована на популізацію у середовищі дітвори християнських цінностей, здорового способу життя та ознайомленню батьків з основами правильного формуванню творчого та фізіологічного розвитку діток.

З передачами можна ознайомитися на сайті Кіровоградської єпархії УПЦ та в ефірному просторі телеканалу TTV (програма виходить щонеділі о 20:30).

 


 

 

 


 

Щонеділі, після пізньої Божественної літургії, при Спасо-Преображенському Кафедральному соборі проводяться катехізаторські курси для дорослих. Заняття відбуваються з наступних дисциплін: вивчення Священного Писання Нового Завіту, історія релігій, аскетика, догматичне богослов’я.

 


 

 

    

Щодо перейменування міста Кіровограда


 
 

Центр заснований керівником єпархіального відділу Благодійності і соціального служіння протоієреєм Андрієм Бобриком та психологом Аксеновою Тетяною Вікторівною для безкоштовної психологічної підтримки та помочі прихожан, які цього потребують.
Телефони для довідок: 095-44-57-406 - Тетяна Вікторівна (психолог);
097-675-09-72 - священик Андрій Бобрик.

 ПРАВОСЛАВНИЙ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Кіровоградської єпархії


МТС (095)114-24-29
Київстар (097) 096-54-56
Life:) (063) 253-54-31

Телефон працює з 9:00 до 19:00

 


 

 

 



Икона дня








Вопрос священнику


Публикации

 

Свящ. Андрій Афанасенко
"Весна духовна"
 

 Протд. Роман Мельник
«На реках Вавионских» - жалобная песня иудеев о вавилонском плене или наша покаянная песнь о своих грехах?

 

Прот. Димитрий Литвинов
Психология монашества

Протд. Іоанн Ганчин

Протд. Роман Мельник
Естественный нравственный закон в святоотеческих творениях

Прот. Андрій Бобрик
 
Анафема – прокляття чи власне зречення Христа?
   

Священик Віталій Ігнатєв

Філософський аналіз категорій "особистість" і "духовність"

Протд. Роман Мельник

Психонасилие - главная проблема деятельности деструктивных тоталитарных сект

Ієромонах Зосима (Город)

Важливість посту для християнина

Ієромонах Зосима (Город)

Сім слів Спасителя на Хресті

   

ДЕФИЦИТ ВЕРЫ КАК ГЛАВНАЯ ПРОБЛЕМА СТОЛЕТИЯ 

Видеоинтервью с Высокопреосвященнейшим Иоасафом, архиепископом Кировоградским и Новомиргородским в интернет-проекте «Платформа-ХХI» аналитического портала stepup.press

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа про молитви за воїнів, які виконують свій військовий обов\'язок на Сході України та про духовну опіку їх родин

Архієпископ Іоасаф: "Божу Церкву неможливо «організувати» – вона створена Самим Господом Іісусом Христом та існує на нашій українській землі з часів великого рівноапостольного князя Володимира"

   
  ІНШІ ПУБЛІКАЦІЇ
   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


Информация


Бажаючі надати благодійну допомогу для будівництва Єпархіального Управління та недільної школи можуть перерахувати кошти на наступний рахунок: УПРАВЛІННЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ЄПАРХІЇ УПЦ
р/р 26004022023801 в АТ «Альфабанк» МФО 300346 ЄДРПОУ 23091904


Через систему Webmoney:
в UAH U271360105194
в USD Z143311235579
в EUR E397085844317
в RUS R339121429457

ФОТОГРАФИИ СТРОИТЕЛЬСТВА



Наши баннера:
Кировоградская Епархия

Кировоградская Епархия


Locations of visitors to this page







Патриархия.RU





Свято-Успенский храм

Золотое Шитье

Офіційний сайт Київської Митрополії Української Православної Церкви

Відповідь на відкритий лист «єпископа» Марка щодо «антиукраїнської діяльності УПЦ (МП)»

 
  
13 жовтня на офіційному сайті «Кропивницької єпархії УПЦ КП» був опублікований відкритий лист «єпископа» Марка, в якому містяться його особисті звинувачення Предстоятеля Української Православної Церкви Блаженнішого Митрополита Онуфрія та Керуючого Кіровоградською єпархією Високопреосвященнішого митрополита Іоасафа в «антиукраїнській діяльності». Введенням в оману людей на основі маніпуляцій, використовуючи важке сучасне становище українського суспільства та його біль, представники розкольницького угрупування на Кіровоградщині, як завжди, не нехтують нічим, аби тільки здобути для себе жадані дивіденди.
Вважаємо за потрібне роз’яснити безпідставність подібних заяв.
Дійсно, 6 жовтня 2017 року ієрархи УПЦ приймали участь у засіданні Священного Синоду Руської Православної Церкви. Згідно Статуту, постійними членами Священного Синоду по кафедрі є: митрополити Київський і всієї України; Санкт-Петербурзький і Ладозький; Крутицький і Коломенський; Мінський і Слуцький, Патріарший Екзарх всієї Білорусії; Кишинівський і всієї Молдови; Астанайський і Казахстанський, глава Митрополичого округу в Республіці Казахстан; Ташкентський і Узбекистанський, глава Середньоазіатського митрополичого округу. Крім постійних членів Синоду, для присутності на одній сесії почергово викликаються тимчасові члени. Все це свідчить про духовну євхаристичну єдність Української Православної Церкви з іншими православними церквами та взагалі зі світовим Православ’ям. Це і є, мабуть, однією з основних причин обурення «єпископа» Марка, адже псевдоцерковна структура УПЦ КП, в яку входить і його «єпархія», не визнана Світовим Православ’ям та знаходиться в духовній і канонічній самоізоляції. Тому Марка так і дратує євхаристична єдність УПЦ з РПЦ та іншими Православними Церквами, що відображається в його саркастичному вислові «як невід’ємної частини РПЦ». Хоча це не дивно, адже «УПЦ КП» будує свою ідентичність на постійному протесті, на протиставленні себе РПЦ, УПЦ, іншим Помісним Церквам і загалом усьому Вселенському Православ’ю.
В листі йдеться також про те, що українські «архієреї разом із іншими на чолі з Патріархом Кирилом направили президенту Російської Федерації вітальну телеграму». Слід зауважити, що текст привітання на засіданні Синоду не обговорювався і члени Синоду ніякого звернення не підписували. Ті, хто уважно читає офіційні документи – журнали засідання Синоду, – можуть з легкістю в цьому переконатися. І «єпископ» Марк, вважаючи себе освіченою людиною, прекрасно відає форму будови синодальних журналів за принципом: «слухали» – «ухвалили» та знає, що якщо пропозиції (тобто «слухали») не звучало, то значить ухвали і підпису апріорі не було. Знає, але свідомо замовчує… Що ж стосується Патріарха, то це є його прерогативою говорити від імені повноти Церкви, Синоду, єпископату. Проте слід відрізняти суттєві речі – «від імені Синоду» та «за дорученням» або ж «за підписами членів Синоду». Тож вдаваний стогін так званого єпископа Марка «Кропивницького» та плач за долями українських матерів і за загиблими воїнами варто було б перенести з політичного середовища у церковне і молитися за здоров’я живих та спокій душ загиблих, а не спекулювати їхньою пам’яттю, звинувачуючи Православну Церкву в зневазі до них. Проте, навпаки, маніпулятори не хочуть розповідати, як УПЦ приймає участь у звільненні полонених українських воїнів. Мовчать вони і про те, скільки коштів, медикаментів, одягу та продуктів харчування було відправлено на схід України представниками УПЦ. Але навіть не це головне. Першорядна місія Церкви – це духовна допомога постраждалим від військових дій. Кожного разу, коли солдат звертається за духовною підтримкою до священика, він чує про те, що, по-перше, він потрібен своїм рідним та близьким живим, а по-друге, щоб він боявся гріха, тобто завжди залишався людиною, і навіть в найважчих обставинах не втрачав образ Божий.
А щодо закидів Марка на адресу наших церковних меценатів, зауважуємо, що на сьогоднішній день Кіровоградська єпархія Української Православної Церкви об’єднує всіх православних віруючих та є найчисельнішою історичною Церквою області. І за підтримки саме їх – наших благодійників та небайдужих людей, будуються нові та відновлюються історичні храми, за що ми їм щиро вдячні. Цим вони засвідчують, що православна віра та історична канонічна Церква є для них не просто якоюсь абстракцією, даниною моді, можливістю піару, як це видає у своєму листі «єпископ» Марк. Меценати будують храми для свого народу, серед якого вони народилися та виросли, в пам'ять своїх батьків, від яких прийняли святу віру. Адже вони не просто випадкові люди, а свідомі православні віряни, корінні жителі міста і області, і причому уже не в першому поколінні. Так що негоже приїжджому «єпископу» Марку, який так завзято насаджує в нашій області виключно політичне православ’я, принижувати релігійні почуття та щирі прагнення тих, хто добрими справами служить Богу і своїм землякам. Якщо ж він так сильно піклується про «процвітання православної віри», то нехай би дбав про це серед своїх родичів та земляків на Галичині, де православ’я цілеспрямовано знищується.
Принцип політичного православ’я, який так ревно пропагується «єпископом» Марком на хвилі псевдопатріотизму, звичайно ж, відчувається людьми, які в Церкві шукають не політичні гасла, а Живого Христа. І в цьому легко переконатись по кількості його прихожан. Навіть маленький храм в селищі Гірничому він не може заповнити послідовниками своєї політичної віри. Що ж тут уже говорити про необхідність великого кафедрального собору, під який «єпископ» Марк вимагає у міської влади виділення земельної ділянки. Та ще й обов’язково, щоб в центрі міста! Але для тих, хто не знає, зазначимо, що уже давно «єпархії» Марка було виділено дві земельні ділянки, одна з яких знаходиться неподалік від центру міста, по вул. Маланюка, а інша – на Балашівці – просто заростає бур’яном. Ні на одній з них навіть не розпочато будівництво. Чому ж? Тому що немає потреби! Немає для кого! Це і є красномовною відповіддю усієї громади нашого міста на діяльність «єпископа» Марка, відповіддю, якої він так жадає у своєму листі.
А принципи шельмування та навішування політичних ярликів на Церкву та її служителів – явище не нове. Вони мали місце і в перших віках історії Церкви, і в середньовіччі, повторюються вони, на жаль, і в сьогоденні. Так, наприклад, в ХVI столітті екзарх Константинопольського патріарха архідиякон Никифор, ставши на захист православної віри під час Брестського собору в 1596 р., був звинувачений владою Польщі в шпигунстві на користь Туреччини та поміщений у в’язницю, де мученицьки і закінчив своє життя. Як тоді Свята Церква зазнавала наклепів і гонінь, так і нині, в ХХІ столітті, за часів «квітучої демократії» вороги Церкви Христової не гребують використовувати проти неї ті ж методи, що і 400 років тому. На жаль, часи повторюються. І всім нам відомо, про що це свідчить…
Тому, як би не намагалися представники розколу, до якого на Кіровоградщині належить «єпископ» Марк, утвердитися на позиціях найукраїнської та найпатріотичнішої «церкви» в Україні, безупинно стараючись напнути на себе сорочку «помісності», єдиною Помісною (тобто місцевою) Канонічною та Благодатною Церквою на теренах України була і є історична Церква українського народу – Українська Православна Церква в єдності з усіма Православними Церквами світу. Вона веде свій початок від хрещення святого князя Володимира. Тому її уже немає необхідності створювати, до неї потрібно повертатися, в неї входити та прагнути належати. Сподіваємось, що таке бажання рано чи пізно з’явиться і в тих, хто зараз її всіляко шельмує…
Закликаємо всіх вас, дорогі брати та сестри, вірні чада нашої Святої Церкви, щиро молитися, бути пильними та розсудливими в сприйнятті будь-якої інформації, що з’являється на просторах Інтернету та інших сучасних ЗМІ. Пам’ятаймо, що подібні відкриті листи пишуться з одною-єдиною метою – порушити і без цього крихкий мир та розпалити вогонь міжрелігійного протистояння в нашій країні.
Тому, виходячи з вищесказаного, слід задатися справедливим і дуже важливим запитанням: чи є так званий єпископ Марк – проповідник ненависті серед жителів Кіровоградщини – будівельником України? Може він все-таки її руйнівник?
 
Прес-служба Кіровоградської єпархії
Української Православної Церкви