Анонсы


  

 


 

Телепередача

"Глас православный"   

 

Выпуск от 23 июля 2017 года

   

Тема выпуска: прп. Антоний Печерский.
Гость программы: настоятель Свято-Благовещенского храма с. Клинцы Кировоградского района, протоиерей Александр Кузовский.
Рубрика «Ответы священника» (16:35):
- о значении и ценности цивилизационного выбора святого равноапостольного князя Владимира.
 
Передача выходит
на Кировоградском областном телеканале
раз в неделю – по воскресным дням в 20:15

 

 АРХИВ ПРОГРАММ 

 


Дитяча телевізійна програма

 

 

«НЕДіЛЬНА ШКоЛА»

 

Випуск від 4 червня 2017 року

 

9 квітня 2017 р. вперше побачила світ дитяча телевізійна програма «НЕДіЛЬНА ШКоЛА». Передача виходить з благословення Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа та підготовлена зусиллями адміністрації та вихованців Свято-Успенського духовно-просвітницького центру при підтримці Кіровоградської єпархії УПЦ.
Програма розрахована на юного глядача віком 7-12 років і їх батьків та спрямована на популізацію у середовищі дітвори християнських цінностей, здорового способу життя та ознайомленню батьків з основами правильного формуванню творчого та фізіологічного розвитку діток.

З передачами можна ознайомитися на сайті Кіровоградської єпархії УПЦ та в ефірному просторі телеканалу TTV (програма виходить щонеділі о 20:30).

 


 

   

Щодо перейменування міста Кіровограда



Центр заснований керівником єпархіального відділу Благодійності і соціального служіння протоієреєм Андрієм Бобриком та психологом Аксеновою Тетяною Вікторівною для безкоштовної психологічної підтримки та помочі прихожан, які цього потребують.
Телефони для довідок: 095-44-57-406 - Тетяна Вікторівна (психолог);
097-675-09-72 - священик Андрій Бобрик.

 ПРАВОСЛАВНИЙ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Кіровоградської єпархії


МТС (095)114-24-29
Київстар (097) 096-54-56
Life:) (063) 253-54-31
Телефон працює з 9:00 до 19:00

 

 

 

 


 

 

 





Икона дня








Вопрос священнику


Публикации

 

 


Звернення
архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського Іоасафа
до православних віруючих Кіровоградської єпархії УПЦ
  Психонасилие - главная проблема деятельности деструктивных тоталитарных сект
Благодатний вогонь - свідчення Воскресіння Христового
Сім слів Спасителя на Хресті

Почитание Богородицы на Востоке и Западе

Біблійна герменевтика в Православній Церкві
Гуманізм як невід'ємна основа християнського світосприйняття
Панібратство та фамільярність по відношенню до Спасителя
Является ли грехом стремление женщины выглядеть красиво?

Висвітлення соціальної роботи Церкви в сучасних ЗМІ та соцмережах з точки зору християнських морально-етичних норм

Послання Високопреосвященнішого Іоасафа архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського духовенству, чернецтву та всім вірним Кіровоградської єпархії Української Православної Церкви з приводу проведення Всеправославного Собору та зустрічі Патріарха Московського і всієї Русі Кирила з Папою Римським Франциском

История возникновения православного иконографического канона

Икона является неотъемлемым элементом многовековой православной традиции, и одним из главнейших характерных атрибутов, отличающих человека с православным мировоззрением от любого инославного христианина.

ДЕФИЦИТ ВЕРЫ КАК ГЛАВНАЯ ПРОБЛЕМА СТОЛЕТИЯ 

Видеоинтервью с Высокопреосвященнейшим Иоасафом, архиепископом Кировоградским и Новомиргородским в интернет-проекте «Платформа-ХХI» аналитического портала stepup.press

Учение апостола Павла о подлинной христианской свободе

Без христианского, библейски и святоотечески обоснованного духовно-нравственного критерия определения истинной свободы, нет и не может быть реальной возможности положительно решить вопрос о внешних социальных свободах, осмыслению которых всё больше придаётся значения нашими современниками в общественном пространстве.

 

 

Авторитет отців Церкви

Твори святих отців Церкви перших століть – це одна з найважливіших та найзначущих складових того величезного надбання, котре стяжала Церква Божа протягом двох тисячоліть свого існування.

Сумний приклад псевдоцерковного екуменічного експериментаторства

У дуже багатьох небайдужих представників громадськості Кіровограда та області виникає справедливе та закономірне питання: що ж це за «церква», котра так легковажно та зухвало зраджує свою віру, та так легко шукає єдності з католиками?

Значение догматических постановлений IV Вселенского собора (451 г.) для современников

Эпохальная догматическая формула, принятая на этом соборе, "навеки ограждает, описывает, выражает то, что составляет саму сущность христианства, саму радостную тайну Евангелия. …Халкидонский догмат дал человечеству новое измерение; его подлинная мера – Богочеловечество".

Основные причины Реформации в Европе в начале XVI в.

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа про молитви за воїнів, які виконують свій військовий обов'язок на Сході України та про духовну опіку їх родин

Архієпископ Іоасаф: "Божу Церкву неможливо «організувати» – вона створена Самим Господом Іісусом Христом та існує на нашій українській землі з часів великого рівноапостольного князя Володимира"

ПОСЛАННЯ Високопреосвященішого Іоасафа, архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського віруючим Кіровоградської єпархії в зв'язку з обранням Предстоятеля УПЦ



Архив новостей

Информация


Желающие оказать благотворительную помощь в строительстве здания Епархиального Управления и воскресной школы могут перечислить средства на следующий счет:
р/с 26002000052149 в ПАТ <Укрсоцбанк> МФО: 300023 ОКПО: 23091904


Через систему Webmoney:
в UAH U271360105194
в USD Z143311235579
в EUR E397085844317
в RUS R339121429457

ФОТОГРАФИИ СТРОИТЕЛЬСТВА



Наши баннера:
Кировоградская Епархия

Кировоградская Епархия


Locations of visitors to this page







Патриархия.RU





Свято-Успенский храм

Золотое Шитье

Офіційний сайт Київської Митрополії Української Православної Церкви

Відповідь на публікацію «У це важко повірити»

Відповідь на публікацію «У це важко повірити», бо у це дійсно важко повірити, тому що це відверта брехня.
Нещодавно від імені буцімто 300 «вірних Київського патріархату» Інтернетом гуляє «Відкритий лист релігійної громади святого Володимира смт Новоархангельськ Української Православної Церкви Київського Патріархату».
Для початку слід уточнити, що у недільні дні в цьому храмі з тих самих 300 «вірних» збирається десяток-півтора прихожан, у свята – до 20-25 чоловік. Отже, хто і звідки ці 300 парафіян – загадка, відповідь на яку знає лише «єпископ» Марк (Левків). Це нагадує безсмертну поему М. В. Гоголя «Мертві душі», герой якої Чичиков хоче різко «підняти» демографічну ситуацію в Херсонській губерні, а насправді переслідує матеріальну вигоду.
По-друге, усім цивілізованим мешканцям України відомо, що Українська Православна Церква з жовтня 1990 року є незалежною і самостійною в своєму управлінні і будь-якої адміністративної і фінансової підлеглості Московській Патріархії не існує. Ці слова належать патріарху Московському і всієї Русі Олексію II, який за життя наголосив, що Московська Патріархія не має жодних претензій на будь-яке церковне майно Української Православної Церкви.
Тепер придивимося пильніше… Хто ж волає про «злодіяння» і так зване рейдерське захоплення Свято-Володимирівського храму в смт. Новоархангельськ? Це ті, хто ухилився в розкол, який очолює позбавлений сану та відлучений від Церкви Філарет Денисенко. Це ті, кому мало віри, але у кого багато слів, захоплені православні храми і сотні обманутих мирян. Одним з них є колишній протоієрей, настоятель Свято-Михайлівської церкви містечка Новоархангельська, а нині позбавлений сану Ілля Сович.
Цей «священнослужитель» кількаразово міняв свою церковну орієнтацію. Тобто переходив то до філаретівців у розкол, то повертався назад в канонічну Церкву, де отримав священний сан. Про це свідчить його Покаянна записка від 20.12.2004 року на ім’я преосвященного Пантелеймона єпископа Кіровоградського і Олександрійського: «Ваше преосвященство припадаю к Вашим стопам смиренно прошу оставить меня в должности настоятеля Свято Михайловской церкви пгт Новоархангельск. Очинь разкаююсь в том что совершил розкол впредь обязуюсь чесно служить Богу и Церкви и не совершать поступков позорящих звания Священнослужителя».(текст подано в оригіналі з помилками Іллі Совича)
Мотив цього горезвісного «священика» зрозумілий: не бажав він згідно із указом єпископа Пантелеймона «все дела по благочинию сдать новоназначенному благочинному протоиерею Иоанну Маринцу» (текст із указу). Через деякий час по цьому, попри свою обіцянку не зраджувати Церкві, він знову перейшов у розкол і налаштував на це деяких прихожан.
Цікаво зазначити, що із вищенаведеного документа видно, як Ілля Сович сам визнає і називає УПЦ КП розколом і обіцяє чесно служити Богу у канонічній Церкві, а також не чинити дій, що порочать звання священнослужителя. Але клятвопреступник, знову ставши на шлях згубного розколу, перекреслив усі свої обіцянки дані Богу і Церкві вважаючи, що «закон як дишло, куди повернеш – туди і вийшло». Саме таким способом індетифікує себе у суспільстві «Філаретівська церква»
Тепер трохи історії.
В 2002 році у Новоархангельську при великому зібранні мешканців селища і гостей відбулася закладка першої цеглини у стіну майбутнього храму Святого Рівноапостольного князя Володимира. Він споруджувався за благословінням преосвященного єпископа Кіровоградського і Олександрійського Пантелеймона при активному сприянні високоповажного земляка Володимира Федоровича Демішкана, а також Залізко М.Я., Крамаря В.Л., Стрельченко В.І., Малого М.В., Коваленко М.М., Голобородько О.В., Кожухаря О.В., Олександрової Т.М., Іванової Лариси та інших благодійників, які є не тільки фундаторами храму, а й засновниками даної парафії, на що є відповідні документи. У свій час, засновників було введено в оману і храм був відданий на поталу розкольникам. Після того як парафіяни зрозуміли в яку аферу їх було втягнуто, захотіли повернутися в канонічну Українську Церкву, адже Господь сказав: «по їхніх плодах ви пізнаєте їх» (Мт.7;16). В ситуації, яка склалася ця євангельська істина звучить особливо актуально. І тому Парафіяльній раді не треба було «обманним шляхом» отримувати «оригінали установчих документів громади, тому що вони є і будівничими храму, і засновниками громади. А тому і мають повне право вирішувати всі справи відносно даного храму, а не так як затверджує «єпископ» Марк Левків, що вони захопили парафію.
Важливо також і те, що в смт. Новоархангельск проживає понад 7 тисяч громадян, які бажають бути наслідниками віри своїх батьків і молитися в православному храмі, а не їхати до сусідніх селищ, минаючи храм, збудований для людей. Обманом діяв той самий лукавий Ілля Сович, котрий у 2004 році свідомо перетягував парафіян до розкольницького угрупування, як це бувало на батьківщині пана Іллі Совича - на Галичині. Цікаво відмітити, як тепер Ілля Сович може дивитися своїм послідовникам у вічі, якщо у 2004 році він привселюдно поклявся із покаянням повернутися до Матері Церкви і обізвав своїх прихильників розкольниками.
Ми ні в чому не хочемо їх звинувачувати. Сподіваємося, що вони у всьому розберуться. Тільки хочемо від імені засновників розвіяти плітки і неправдиву інформацію «про упереджене ставлення та можливу змову» керівництва області з представниками канонічної УПЦ щодо так званого рейдерського захоплення храму, як пишуть в Інтернеті скуті однією брехнею прибічники Філарета.
Храм будувався українськими православними християнами для збереження і зміцнення православної віри – віри наших славних предків на честь князя Володимира, який цією вірою і з’єднав землі в єдину державу. І ми не хочемо, щоб через цей храм проходив злісний і темний дух розколу, який 1992 р. розпалив братоненависну війну і з собою приніс сльози і смуток на нашу Українську землю.