Анонсы


  

 


 

Телепередача

"Глас православный"   

 

Выпуск от 23 июля 2017 года

   

Тема выпуска: прп. Антоний Печерский.
Гость программы: настоятель Свято-Благовещенского храма с. Клинцы Кировоградского района, протоиерей Александр Кузовский.
Рубрика «Ответы священника» (16:35):
- о значении и ценности цивилизационного выбора святого равноапостольного князя Владимира.
 
Передача выходит
на Кировоградском областном телеканале
раз в неделю – по воскресным дням в 20:15

 

 АРХИВ ПРОГРАММ 

 


Дитяча телевізійна програма

 

 

«НЕДіЛЬНА ШКоЛА»

 

Випуск від 4 червня 2017 року

 

9 квітня 2017 р. вперше побачила світ дитяча телевізійна програма «НЕДіЛЬНА ШКоЛА». Передача виходить з благословення Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа та підготовлена зусиллями адміністрації та вихованців Свято-Успенського духовно-просвітницького центру при підтримці Кіровоградської єпархії УПЦ.
Програма розрахована на юного глядача віком 7-12 років і їх батьків та спрямована на популізацію у середовищі дітвори християнських цінностей, здорового способу життя та ознайомленню батьків з основами правильного формуванню творчого та фізіологічного розвитку діток.

З передачами можна ознайомитися на сайті Кіровоградської єпархії УПЦ та в ефірному просторі телеканалу TTV (програма виходить щонеділі о 20:30).

 


 

   

Щодо перейменування міста Кіровограда



Центр заснований керівником єпархіального відділу Благодійності і соціального служіння протоієреєм Андрієм Бобриком та психологом Аксеновою Тетяною Вікторівною для безкоштовної психологічної підтримки та помочі прихожан, які цього потребують.
Телефони для довідок: 095-44-57-406 - Тетяна Вікторівна (психолог);
097-675-09-72 - священик Андрій Бобрик.

 ПРАВОСЛАВНИЙ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Кіровоградської єпархії


МТС (095)114-24-29
Київстар (097) 096-54-56
Life:) (063) 253-54-31
Телефон працює з 9:00 до 19:00

 

 

 

 


 

 

 





Икона дня








Вопрос священнику


Публикации

 

 


Звернення
архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського Іоасафа
до православних віруючих Кіровоградської єпархії УПЦ
  Психонасилие - главная проблема деятельности деструктивных тоталитарных сект
Благодатний вогонь - свідчення Воскресіння Христового
Сім слів Спасителя на Хресті

Почитание Богородицы на Востоке и Западе

Біблійна герменевтика в Православній Церкві
Гуманізм як невід'ємна основа християнського світосприйняття
Панібратство та фамільярність по відношенню до Спасителя
Является ли грехом стремление женщины выглядеть красиво?

Висвітлення соціальної роботи Церкви в сучасних ЗМІ та соцмережах з точки зору християнських морально-етичних норм

Послання Високопреосвященнішого Іоасафа архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського духовенству, чернецтву та всім вірним Кіровоградської єпархії Української Православної Церкви з приводу проведення Всеправославного Собору та зустрічі Патріарха Московського і всієї Русі Кирила з Папою Римським Франциском

История возникновения православного иконографического канона

Икона является неотъемлемым элементом многовековой православной традиции, и одним из главнейших характерных атрибутов, отличающих человека с православным мировоззрением от любого инославного христианина.

ДЕФИЦИТ ВЕРЫ КАК ГЛАВНАЯ ПРОБЛЕМА СТОЛЕТИЯ 

Видеоинтервью с Высокопреосвященнейшим Иоасафом, архиепископом Кировоградским и Новомиргородским в интернет-проекте «Платформа-ХХI» аналитического портала stepup.press

Учение апостола Павла о подлинной христианской свободе

Без христианского, библейски и святоотечески обоснованного духовно-нравственного критерия определения истинной свободы, нет и не может быть реальной возможности положительно решить вопрос о внешних социальных свободах, осмыслению которых всё больше придаётся значения нашими современниками в общественном пространстве.

 

 

Авторитет отців Церкви

Твори святих отців Церкви перших століть – це одна з найважливіших та найзначущих складових того величезного надбання, котре стяжала Церква Божа протягом двох тисячоліть свого існування.

Сумний приклад псевдоцерковного екуменічного експериментаторства

У дуже багатьох небайдужих представників громадськості Кіровограда та області виникає справедливе та закономірне питання: що ж це за «церква», котра так легковажно та зухвало зраджує свою віру, та так легко шукає єдності з католиками?

Значение догматических постановлений IV Вселенского собора (451 г.) для современников

Эпохальная догматическая формула, принятая на этом соборе, "навеки ограждает, описывает, выражает то, что составляет саму сущность христианства, саму радостную тайну Евангелия. …Халкидонский догмат дал человечеству новое измерение; его подлинная мера – Богочеловечество".

Основные причины Реформации в Европе в начале XVI в.

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа про молитви за воїнів, які виконують свій військовий обов'язок на Сході України та про духовну опіку їх родин

Архієпископ Іоасаф: "Божу Церкву неможливо «організувати» – вона створена Самим Господом Іісусом Христом та існує на нашій українській землі з часів великого рівноапостольного князя Володимира"

ПОСЛАННЯ Високопреосвященішого Іоасафа, архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського віруючим Кіровоградської єпархії в зв'язку з обранням Предстоятеля УПЦ



Архив новостей

Информация


Желающие оказать благотворительную помощь в строительстве здания Епархиального Управления и воскресной школы могут перечислить средства на следующий счет:
р/с 26002000052149 в ПАТ <Укрсоцбанк> МФО: 300023 ОКПО: 23091904


Через систему Webmoney:
в UAH U271360105194
в USD Z143311235579
в EUR E397085844317
в RUS R339121429457

ФОТОГРАФИИ СТРОИТЕЛЬСТВА



Наши баннера:
Кировоградская Епархия

Кировоградская Епархия


Locations of visitors to this page







Патриархия.RU





Свято-Успенский храм

Золотое Шитье

Офіційний сайт Київської Митрополії Української Православної Церкви

Церква як боголюдський організм

Тематична сторінка «Православна Єлисаветградщина» газети «Народне слово» не могла не привернути увагу чисельних читачів цього популярного місцевого видання. Окрім позитивних відгуків редакція газети отримує чимало запитань, пов’язаних із питаннями віри, зі Святим Писанням, церковними традиціями та обрядами. На деякі з цих питань дав відповідь керівник Місіонерського відділу Кіровоградської єпархії, клірик Спасо-Преображенського собору м. Кіровограда, протоієрей Андрій Шиманович.
 
Отець Андрій, на сьогоднішній день існує велика кількість ікон Пресвятої Богородиці: Казанська, Іверська, Смоленська і т. д. Яка між ними різниця? Хіба Мати Божа не єдина?
Безумовно, кожна ікона зображує Одну й Ту ж саму Матір Божу, Пресвяту Богородицю, Котра дві тисячі років тому народила Спасителя світу, Господа Іісуса Христа, та Котра сказала: «Віднині ублажатимуть мене всі народи» (Лк. 1:48). І саме на цьому пророцтві Діви Марії й ґрунтується православна традиція Її молитовного вшанування. Що стосується різних ікон Пресвятої Богородиці, то ті титули та умовні назви, котрі Ви назвали, вказують на місце чудесної появи того чи іншого образу. Велику кількість ікон Божої Матері та їх розмаїття у деякій мірі можна уподібнити фотографіям однієї людини, але зробленим із різних ракурсів, у різній обстановці, та за різних життєвих обставин.
 
У наші дні із Церквою пов’язано багато неприємних інформаційних скандалів. Скажіть, будь ласка, чому багато хто із сучасних священників далекі у своєму житті від євангельських ідеалів простоти та нестяжання?
Справа у тому, що Церква – це боголюдський організм. В ній поєднується Божественна присутність (котру кожен може особисто пережити у ході свого церковного життя), та людський фактор. Крім того ми знаємо, що згідно християнського вчення кожна без виключення людина пошкоджена гріхом. Тому інколи деякі зловживання дійсно трапляються, але це не повинно змінювати наше ставлення до Церкви загалом. Якщо Ви, не дай Бог, натрапите на непрофесійного лікаря чи корумпованого викладача вищого навчального закладу, то це зовсім не означає, що медицина – це лженаука, а намагатись отримати вищу освіту взагалі не варто, чи не так? Так само якщо Ви натрапили на священика, котрий недостатньо ревно виконує свої пастирські обовязки, то так само не варто розчаровуватись у Церкві загалом. Це недопустиме спрощення та невиправдане узагальнення.
Справа у тому, що у вічі людям впадають тільки ті священики, котрі є настоятелями міських храмів, та котрі постійно на виду. Наприклад, у нашій єпархії близько ста священиків. Із них тільки близько 10-15-ти знаходяться у постійній зоні уваги громадськості. І люди навіть не уявляють, що 90% духовенства – це прості священики, котрі чесно несуть своє служіння Богу та Церкві Христовій на скромних приходах, та далекі від будь-яких розкошів, як земля від неба. Але це, звичайно, не означає, що у місті не маю істинних пастирів. Особисто я знаю священиків у нашому місті котрі є справжнім взірцем для своєї пастви.
Хто хоче знайти в Церкві достойного пастиря, котрий своїм особистим прикладом вестиме людину до Бога, той його знайде. Хто хоче знайте якісь негативні моменти в церковному житті, той їх також знайде. За словами апостола Павла «для чистих усе є чистим; а для спаплюжених та невірних немає нічого чистого, але спаплюжені їхній розум та їхня совість» (Тит. 1:15). Для когось стакан є напівпорожнім, для когось – наполовину повним. Хтось, дивлячись на озеро, бачить лише багнюку по берегах, а хтось – віддзеркалення місячного сяйва. Все знаходиться в оці того, хто дивиться, а «якщо око твоє буде чистим, то й усе тіло твоє буде світлим; а якщо воно буде поганим, то й усе тіло твоє буде темним» (Лк. 11:34). Тому якщо людина приходить до Церкви із чистим серцем та щирими намірами, вона знайде там Бога та відчує Його присутність, оскільки згідно Євангелія «блажені чисті серцем, бо вони Бога побачать» (Мв. 5:8).
 
А який сенс у освяченні представниками Церкви машин, осель, офісів? Хіба недостатньо того, що людина, наприклад, вдома молиться та тим самим призиває допомогу Божу на свій дім та сімю?
У цьому контексті важливо зрозуміти, що будь-яке освячення не є магічним обрядом, котрий начебто надає освяченому обєкту надприродних властивостей. Якщо автомобіль освячений, це не значить, що Бог буде з Вами навіть якщо Ви (не дай Боже!) сядете за кермо у стані алкогольного спяніння, чи возитимете крадене. Якщо домівка освячена, то це не значить, що покров Божий буде над Вашим домом, навіть якщо у ньому буде чинитися гріх, та буде звучати лайка замість молитви. Зовсім ні.
Зміст цього церковного чина полягає у тому, що людині через освячення її життєвого простору посилається допомога Божа задля захисту від демонічних сил для кращого виконання заповідей Божих та життя у Христі. Нажаль, 99% усіх освячень звершується людьми, котрі не розуміють цих глибинних мотивів. Машину освячують, щоб вона не потрапила у ДТП, оселю – щоб не пограбували, офіс – щоб не було проблем із керівництвом та не вигнали з роботи… Тому варто зрозуміти, що освячення – це посвячення того чи іншого обєкту Богові. Це, з одного боку, прохання про допомогу Божу, з другого боку, – обіцянка використовувати цей обєкт у славу Божу, у відповідності до основних заповідей Господніх.
 
Відомо, що у Євангелії ми знаходимо одну єдину молитву «Отче наш», котру залишив нам Сам Спаситель. Звідки зявилися усі інші чисельні молитви, котрі сьогодні ми знаходимо у православних молитвословах? Наскільки вони є необхідними, і чи можна звертатись до Бога своїми словами?
Не тільки можна, але й треба. Справа у тому, що молитва Господня «Отче наш» в тій чи іншій мірі поєднує в собі усі нужди людини, як духовні, так і тілесні. Ця молитва дійсно є всеосяжною і кожне її прохання наповнене глибинним змістом. Але ніде у Писанні не сказано, що ми повинні молитись тільки цією молитвою. Апостоли звертались до Бога різними молитвами, а для Самого Христа, як ми бачимо з Євангелія, молитва була чимось більш творчим та спонтанним, аніж якимось фіксованим та незмінним молитовним правилом.
Щодо різних сучасних церковних молитов, то вони зовсім не вступають у протиріччя із молитвою Господньою, а навпаки – дещо розширюють та конкретизують її зміст. Більшість церковних молитов написані великими святими, що мали неабиякий духовний досвід, та їхньою великою цінністю є те, що у їх текст майстерно вплетені слова зі Священного Писання. Але треба усвідомити, що ці молитви потрібні не для того, щоб детальніше «роз’яснити» Богові наші потреби, оскільки Христос казав: «Знає Отець ваш, у чому ви маєте потребу, ще до вашого прохання у Нього» (Мф. 6:8). Ці молитви потрібні для того, аби ми з їх допомогою згодом навчились самостійно формулювати свої молитви від серця, та як пише апостол Павло «завжди у молитві та проханні із вдячністю відкривали свої бажання перед Богом» (Флп. 4:6).
Не секрет, що справжня молитва – це щира та відверта бесіда із Богом. Дитина, перед тим як навчиться самостійно розмовляти, мусить осягнути абетку та первинні мовні навики. Людина ж, що воцерковлюється, також повинна на перших етапах використовувати традиційні церковні молитви аби згодом вона змогла будувати свої відносини з Богом через самостійну молитву, що йде від душі, та від серця.
 
Що б Ви могли побажати читачам нашої газети?
Користуючись нагодою, я хотів би ще раз поздоровити наших читачів із 1025-річчям Хрещення Русі святим рівноапостольним князем Володимиром, та побажати кожному із нас ніколи не забувати про своє духовне коріння. Крім того, шановні читачі, відповіді на усі свої питання, що стосуються церковного життя, ви можете знайте у літературі, рекомендованій Місіонерським відділом Кіровоградської єпархії, котру можна знайти у церковній крамниці, що знаходиться по вул. Преображенській на території Спасо-Преображенського собору.
 
За матеріалами газети «Народне слово»