Актуально


В Кіровоградській єпархії відбудеться цикл духовно-просвітницьких лекцій «Великий піст – час роздумів про головне»


ЦВІТ ДУХОВНОЇ ВЕСНИ

 

 

 

Радіоефір 3 від 16 березня 2019 р.

Торжество Православ'я - минуле. сьогодення та майбутнє. Історія започаткування цього свята. Стан Православ'я в сучасності, його торжество, яке відбувається кожного дня і в кожному серці православного християнина. Вічна перемога Православної віри над духовними та фізичними ворогами. Гість програми - клірик Ставропігійного храму, бакалавр богослов'я Свящ. Андрій Савельєв.

 

Цикл проповідей про Великий піст під назвою «Цвіт Духовної весни», який транслюється на Олександрійському міському радіомовленні ознайомить слухачів із найважливішими темами для роздумів, які потрібно піднімати у дні Святої Чотиридесятниці.


СВІТЛО ПРАВОСЛАВ’Я 

 

 

Випуск 20 від 10 лютого 2019 року
"Поняття "Томосу" в історичному контексті буття Православної Церкви"

 

У випусках докладно розглядаються теми і питання, що відносяться до розділу християнського богослов’я, в якому вивчаються і доводяться основні істини християнської віри. В класичній богословській системі цей розділ називається основне богослов’я або апологетика. 

Програма транслюється щонеділі на телеканалі TTV. 


"СВЯЩЕННА МОВА МОЛИТВИ"

 

 

Випуск 36-й від 17.03.19.

 

Цикл бесід під назвою «Священна мова молитви» ознайомить глядачів з появою та розвитком церковнослов’янської мови, а також допоможе краще зрозуміти Священне Писання та православне богослужіння. Програма стане корисною для всіх, хто бажає розкрити для себе усю глибину та красу церковнослов’янської мови як живої мови Божественної літургії і молитви усіх слов’ян, що сповідують Православ’я.

Програма транслюється щонеділі на телеканалі TTV.

 



 

Телепередача

 

"Глас православный"   

 

 АРХИВ ПРОГРАММ 

 


Фильм к юбилею епархии

 

"Кировоградская епархия УПЦ. 70 лет"

 

 

 


 

 

Дитяча телевізійна програма

 

 

«НЕДіЛЬНА ШКоЛА»

 

 

 

Випуск від 4 червня 2017 року 

9 квітня 2017 р. вперше побачила світ дитяча телевізійна програма «НЕДіЛЬНА ШКоЛА». Передача виходить з благословення Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа та підготовлена зусиллями адміністрації та вихованців Свято-Успенського духовно-просвітницького центру при підтримці Кіровоградської єпархії УПЦ.
Програма розрахована на юного глядача віком 7-12 років і їх батьків та спрямована на популізацію у середовищі дітвори християнських цінностей, здорового способу життя та ознайомленню батьків з основами правильного формуванню творчого та фізіологічного розвитку діток.

З передачами можна ознайомитися на сайті Кіровоградської єпархії УПЦ та в ефірному просторі телеканалу TTV (програма виходить щонеділі о 20:30).

 


 

 

 


 

Щонеділі, після пізньої Божественної літургії, при Спасо-Преображенському Кафедральному соборі проводяться катехізаторські курси для дорослих. Заняття відбуваються з наступних дисциплін: вивчення Священного Писання Нового Завіту, історія релігій, аскетика, догматичне богослов’я.

 


 

 

    

Щодо перейменування міста Кіровограда


 
 

Центр заснований керівником єпархіального відділу Благодійності і соціального служіння протоієреєм Андрієм Бобриком та психологом Аксеновою Тетяною Вікторівною для безкоштовної психологічної підтримки та помочі прихожан, які цього потребують.
Телефони для довідок: 095-44-57-406 - Тетяна Вікторівна (психолог);
097-675-09-72 - священик Андрій Бобрик.

 ПРАВОСЛАВНИЙ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Кіровоградської єпархії


МТС (095)114-24-29
Київстар (097) 096-54-56
Life:) (063) 253-54-31

Телефон працює з 9:00 до 19:00

 


 

 

 



Икона дня








Вопрос священнику


Публикации

 

Свящ. Андрій Афанасенко
"Весна духовна"
 

 Протд. Роман Мельник
«На реках Вавионских» - жалобная песня иудеев о вавилонском плене или наша покаянная песнь о своих грехах?

 

Прот. Димитрий Литвинов
Психология монашества

Протд. Іоанн Ганчин

Протд. Роман Мельник
Естественный нравственный закон в святоотеческих творениях

Прот. Андрій Бобрик
 
Анафема – прокляття чи власне зречення Христа?
   

Священик Віталій Ігнатєв

Філософський аналіз категорій "особистість" і "духовність"

Протд. Роман Мельник

Психонасилие - главная проблема деятельности деструктивных тоталитарных сект

Ієромонах Зосима (Город)

Важливість посту для християнина

Ієромонах Зосима (Город)

Сім слів Спасителя на Хресті

   

ДЕФИЦИТ ВЕРЫ КАК ГЛАВНАЯ ПРОБЛЕМА СТОЛЕТИЯ 

Видеоинтервью с Высокопреосвященнейшим Иоасафом, архиепископом Кировоградским и Новомиргородским в интернет-проекте «Платформа-ХХI» аналитического портала stepup.press

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа про молитви за воїнів, які виконують свій військовий обов\'язок на Сході України та про духовну опіку їх родин

Архієпископ Іоасаф: "Божу Церкву неможливо «організувати» – вона створена Самим Господом Іісусом Христом та існує на нашій українській землі з часів великого рівноапостольного князя Володимира"

   
  ІНШІ ПУБЛІКАЦІЇ
   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


Информация


Бажаючі надати благодійну допомогу для будівництва Єпархіального Управління та недільної школи можуть перерахувати кошти на наступний рахунок: УПРАВЛІННЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ЄПАРХІЇ УПЦ
р/р 26004022023801 в АТ «Альфабанк» МФО 300346 ЄДРПОУ 23091904


Через систему Webmoney:
в UAH U271360105194
в USD Z143311235579
в EUR E397085844317
в RUS R339121429457

ФОТОГРАФИИ СТРОИТЕЛЬСТВА



Наши баннера:
Кировоградская Епархия

Кировоградская Епархия


Locations of visitors to this page







Патриархия.RU





Свято-Успенский храм

Золотое Шитье

Офіційний сайт Київської Митрополії Української Православної Церкви

2019 укр

ВЕЛИКОПОСНЕ ПОСЛАННЯ
Високопреосвященнішого Іоасафа,
митрополита Кіровоградського і Новомиргородського
духовенству, чернецтву і всім вірним чадам
Кіровоградської єпархії
Української Православної Церкви

«Піст тіла є їжа для душі»
свт. Іоанн Златоуст
 
Дорогі брати та сестри!

З ласки Божої ми вступаємо в спасительні дні Великого посту, щоб, подвизаючись подвигом добрим, уподібнитися самому Христу, який переміг диявольські спокуси після 40-денного утримання в пустелі.
Кожен, хто приступав до постового поприща, знає, наскільки благодатний цей священний час для душі людини. Зримо сповільнюється наш стрімкий життєвий біг, з’являється час задуматися, подбати про душу, згадати про молитву, яка забута в життєвій суєті, відмовитися від гріховних звичок, ще раз подумати над словами Господа Іісуса Христа, сказаними в Євангелії.
Піст змушує нас згадати, що життя наше – це не звичний щоденний комфорт. Це хрест, який ми добровільно повинні взяти на себе і піти за Христом, хрест зречення і утримання від усього того, що важким тягарем прив’язує нас до цього світу, який, за словами Писання, «у злі лежить».
Вступаючи в Великий піст, ми не повинні забувати про те, що він не зводиться лише до утримання від скоромної їжі. Є багато інших шляхів, які відкривають нам, за словом святителя Іоанна Златоуста, «двері дерзновіння перед Богом». «Хто вкушає їжу і не може постити, – пише святитель, – той нехай подає рясно милостиню, нехай звершує старанні молитви, нехай провадить напружену ревність до слухання слова Божого, – тут анітрохи не перешкоджає нам тілесна слабкість, – нехай примиряється з ворогами, нехай виганяє з душі своєї будь-яке злопам’ятство. Якщо він буде виконувати це, то звершить справжній піст, такий, якого саме і вимагає від нас Господь. Адже і саме утримання від їжі Він заповідає для того, щоб ми, приборкуючи жадання плоті, робили її слухняною, щоб виконувати заповіді».
Ці слова святителя Іоанна для кожної віруючої людини, яка бажає постити «постом приємним», повинні стати основою духовного життя, що дозволяє уникнути спокус гордістю і марнославством і «попрацювати Господеві» в тій мірі, яку визначає чеснота благорозсудливості.
Справжній піст пов’язаний з молитвою, покаянням, боротьбою з пристрастями і пороками, викоріненням злих справ і з прощенням образ. Піст – не мета, а засіб – засіб упокорити свою плоть і очиститися від гріхів. Без молитви і покаяння піст стає всього лише дієтою. І якщо ми тримаємо піст тільки заради утримання тілесного або, що гірше, – для того, щоб іншим показати значущість своєї власної особистості, наші достоїнства, то піст не зцілює, але завдає шкоди душі.
Духовна суть посту виражена в словах пророка Ісаї, який говорить: «Віддай голодному душу твою» (Іс. 58:10). Піст полягає в тому, щоб одягнути нагого, нагодувати голодного, розділити свій хліб з ближнім. Піст – це час, коли ми повинні забути про себе, навчитися жертвувати собою заради інших. «Скільки віднімеш у тіла, стільки додаси сили душі», – говорить святитель Василій Великий. Час Великого посту відведено нам для того, щоб ми переглянули своє життя саме в цій перспективі.
Сутність посту полягає і в тому, щоб навчитися керувати своїм єством, навчитися приборкувати свої бажання, зуміти підпорядкувати собі свої пристрасті, а не йти на поводу у них. «Ми повинні бути, – пише преподобний старець Макарій Оптинський, – не тіловбивцями, але гріховбивцями, тобто винищувати в собі пристрасті: гордості і марнославства, плотських похотей, гніву, заздрощів, злопам’ятства та інше; а насаджувати в собі любов, кротость, смирення, милість, терпіння та інші християнські чесноти, що молитвою укріплюються». Тільки таке постове звершення спасительне і угодне Богу.
Піст є найдревніше встановлення Церкви. Ще на зорі людства він був даний Богом для випробування вірності людей, їх богоподібної властивості – свободного волевиявлення. І зараз піст як і раніше є тим випробуванням, яким перевіряється наша вірність Богу: адже вірний в малому збереже вірність і в великому. Тому піст важливий і цінний не сам по собі, не як самоціль, але саме як наша готовність до жертовності, вірності й відданості – головним критеріям справжньої, нелицемірної любові до Бога і Його Святої Церкви.
В цьому році ми вступаємо у Великий піст в непростий час, коли навколо нас посилюється протистояння як політичних сил між собою, так і ворожість певних сил по відношенню до Церкви Христової. У цьому хаосі ми, християни, повинні пам’ятати, що головним для Церкви завжди була єдність у Христі, основана на любові. Ми не повинні дозволити захопити себе процесам, які відбувається в світі, тим більше, що вони не ведуть нас до Бога.
Піст – час приборкання страстей, час подвигів і молитви, час роздумів про сенс життя, про те, що кінець його неухильно наближається. А життя земне у нас всього одне. Тому я закликаю всіх вас, дорогі брати та сестри, в цей особливий період підносити сугубі молитви за нашу Святу, а тому і гнану Церкву, яку Господь стяжав «чесною Своєю Кров’ю» і влаштував саме як місце і засіб нашого спасіння, як єдине джерело благодаті й освячення.
Звичайно, при цьому ми не повинні сторонитися від соціальних проблем і категорично усуватися від природних суспільних процесів, оскільки це теж невід’ємна частина нашого життя. Але важливо пам’ятати про те, що будь-яка наша участь повинна відбуватися без домішки страстей, в простоті і сокрушінні серця. Тільки так відкриваються об’єктивно вірні шляхи. Сам Господь обрав простих людей, щоб через них явити Свою силу: «Немічне світу Бог вибрав, щоб посоромити сильне» (1 Кор. 1:27). Перемагає, в кінцевому підсумку, завжди сила Божа, і у кожного християнина надія повинна бути тільки на це.
Для Бога важливо наше мирне налаштування духу, братське ставлення один до одного з любов’ю і розумінням, поблажливість до недоліків ближніх, всепрощення образ без всяких умов. «Господи! Даруй ми зрети моя согрешения и не осуждати брата моего!». Православним споконвіку було притаманне прагнення до взаємного примирення і всепрощення навіть по відношенню до своїх ворогів. Так як без любові і прощення немає ні покаяння, ні спасіння!
Сьогоднішній день називається прощеною неділею, і саме сьогодні в храмах здійснюється особливе богослужіння, іменоване чином прощення. Він є чудовим покликом Церкви до всіх людей пробачити свого кривдника і самому попросити прощення у того, кого образив. Церква надає особливе значення цьому чину і закликає, щоб прощення наше не було формальним, щоб ми від усього серця вибачили нашого ближнього, – для того, щоб і Господь простив нас.
І я, з ласки Божої, ваш архієрей, який дерзає закликати всіх вас до миру, любові і до взаємного прощення, перший потребую вашої поблажливості, вашого прощення, вашої любові і молитов. І усвідомлюючи свою недосконалість, преклоняю перед вами коліна своєї душі і серця і прошу у всіх вас прощення за всі мої вільні і невільні гріхи, «яже в слове, яже в деле, яже в помышлении».
«Бог же благодатию и щедротами Своего человеколюбия» нехай простить всіх вас і благословить.
Скористаємося, дорогі мої, благодатним часом наступаючого Великого посту, говіння; припадемо зі сльозами до милосердя Спасителя в таїнстві Покаяння, омиємо своїми сльозами Його ноги і з’єднаємося з Ним в пречистих Тайнах. Тільки так ми знайдемо спокій душам нашим від бентежного й метушливого життя, що нас оточує. І з цим покоєм в серцях підемо назустріч найвеличнішого свята православних християн – славного і світлого Христового Воскресіння.

 
Милістю Божою,

+Іоасаф
 
 
МИТРОПОЛИТ КІРОВОГРАДСЬКИЙ
І НОВОМИРГОРОДСЬКИЙ