Анонсы


 

 


 

Телепередача

"Глас православный"   

 

Выпуск от 18 июня 2017 года

   

Тема выпуска: свт. Иоанн, митр. Тобольский.
Гость программы: настоятель Свято-Успенского храма смт Смолино, прот. Александр Хомич.
Рубрика «Ответы священника» (16:27):
- О Черниговском коллегиуме, созданном епископом Иоанном Максимовичем при Черниговской архиерейской кафедре наподобие Киевской академии, который впоследствии стал фактически первой семинарией.
 
Передача выходит
на Кировоградском областном телеканале
раз в неделю – по воскресным дням в 20:15

 

 АРХИВ ПРОГРАММ 

 


Дитяча телевізійна програма

 

 

«НЕДіЛЬНА ШКоЛА»

 

Випуск від 4 червня 2017 року

 

9 квітня 2017 р. вперше побачила світ дитяча телевізійна програма «НЕДіЛЬНА ШКоЛА». Передача виходить з благословення Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа та підготовлена зусиллями адміністрації та вихованців Свято-Успенського духовно-просвітницького центру при підтримці Кіровоградської єпархії УПЦ.
Програма розрахована на юного глядача віком 7-12 років і їх батьків та спрямована на популізацію у середовищі дітвори християнських цінностей, здорового способу життя та ознайомленню батьків з основами правильного формуванню творчого та фізіологічного розвитку діток.

З передачами можна ознайомитися на сайті Кіровоградської єпархії УПЦ та в ефірному просторі телеканалу TTV (програма виходить щонеділі о 20:30).

 


 

   

Щодо перейменування міста Кіровограда



Центр заснований керівником єпархіального відділу Благодійності і соціального служіння протоієреєм Андрієм Бобриком та психологом Аксеновою Тетяною Вікторівною для безкоштовної психологічної підтримки та помочі прихожан, які цього потребують.
Телефони для довідок: 095-44-57-406 - Тетяна Вікторівна (психолог);
097-675-09-72 - священик Андрій Бобрик.

 ПРАВОСЛАВНИЙ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Кіровоградської єпархії


МТС (095)114-24-29
Київстар (097) 096-54-56
Life:) (063) 253-54-31
Телефон працює з 9:00 до 19:00

 


Икона дня








Вопрос священнику


Публикации

 

 


Звернення
архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського Іоасафа
до православних віруючих Кіровоградської єпархії УПЦ
  Психонасилие - главная проблема деятельности деструктивных тоталитарных сект
Благодатний вогонь - свідчення Воскресіння Христового
Сім слів Спасителя на Хресті

Почитание Богородицы на Востоке и Западе

Біблійна герменевтика в Православній Церкві
Гуманізм як невід'ємна основа християнського світосприйняття
Панібратство та фамільярність по відношенню до Спасителя
Является ли грехом стремление женщины выглядеть красиво?

Висвітлення соціальної роботи Церкви в сучасних ЗМІ та соцмережах з точки зору християнських морально-етичних норм

Послання Високопреосвященнішого Іоасафа архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського духовенству, чернецтву та всім вірним Кіровоградської єпархії Української Православної Церкви з приводу проведення Всеправославного Собору та зустрічі Патріарха Московського і всієї Русі Кирила з Папою Римським Франциском

История возникновения православного иконографического канона

Икона является неотъемлемым элементом многовековой православной традиции, и одним из главнейших характерных атрибутов, отличающих человека с православным мировоззрением от любого инославного христианина.

ДЕФИЦИТ ВЕРЫ КАК ГЛАВНАЯ ПРОБЛЕМА СТОЛЕТИЯ 

Видеоинтервью с Высокопреосвященнейшим Иоасафом, архиепископом Кировоградским и Новомиргородским в интернет-проекте «Платформа-ХХI» аналитического портала stepup.press

Учение апостола Павла о подлинной христианской свободе

Без христианского, библейски и святоотечески обоснованного духовно-нравственного критерия определения истинной свободы, нет и не может быть реальной возможности положительно решить вопрос о внешних социальных свободах, осмыслению которых всё больше придаётся значения нашими современниками в общественном пространстве.

 

 

Авторитет отців Церкви

Твори святих отців Церкви перших століть – це одна з найважливіших та найзначущих складових того величезного надбання, котре стяжала Церква Божа протягом двох тисячоліть свого існування.

Сумний приклад псевдоцерковного екуменічного експериментаторства

У дуже багатьох небайдужих представників громадськості Кіровограда та області виникає справедливе та закономірне питання: що ж це за «церква», котра так легковажно та зухвало зраджує свою віру, та так легко шукає єдності з католиками?

Значение догматических постановлений IV Вселенского собора (451 г.) для современников

Эпохальная догматическая формула, принятая на этом соборе, "навеки ограждает, описывает, выражает то, что составляет саму сущность христианства, саму радостную тайну Евангелия. …Халкидонский догмат дал человечеству новое измерение; его подлинная мера – Богочеловечество".

Основные причины Реформации в Европе в начале XVI в.

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Високопреосвященішого архієпископа Іоасафа про молитви за воїнів, які виконують свій військовий обов'язок на Сході України та про духовну опіку їх родин

Архієпископ Іоасаф: "Божу Церкву неможливо «організувати» – вона створена Самим Господом Іісусом Христом та існує на нашій українській землі з часів великого рівноапостольного князя Володимира"

ПОСЛАННЯ Високопреосвященішого Іоасафа, архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського віруючим Кіровоградської єпархії в зв'язку з обранням Предстоятеля УПЦ



Архив новостей

Информация


Желающие оказать благотворительную помощь в строительстве здания Епархиального Управления и воскресной школы могут перечислить средства на следующий счет:
р/с 26002000052149 в ПАТ <Укрсоцбанк> МФО: 300023 ОКПО: 23091904


Через систему Webmoney:
в UAH U271360105194
в USD Z143311235579
в EUR E397085844317
в RUS R339121429457

ФОТОГРАФИИ СТРОИТЕЛЬСТВА



Наши баннера:
Кировоградская Епархия

Кировоградская Епархия


Locations of visitors to this page







Патриархия.RU





Свято-Успенский храм

Золотое Шитье

Офіційний сайт Київської Митрополії Української Православної Церкви

2017 укр

ПАСХАЛЬНЕ ПОСЛАННЯ
Високопреосвященнішого Іоасафа
архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського
духовенству, чернецтву і всім вірним чадам
Кіровоградської єпархії
Української Православної Церкви

«Крест претерпе́вый, и смерть упраздни́вый,
и воскресы́й из ме́ртвых, умири́ на́шу жизнь, Го́споди,
я́ко Еди́н Всеси́лен»
(Стихира «На хвалітех» світлої Пасхальної заутрені)

Возлюблені у Господі всечесні пастирі й диякони,
боголюбиві іноки та інокині, дорогі брати і сестри!

Від торжествуючого серця, сповненого пасхальної радості, приношу кожному з вас життєдайне, незгасно сіяюче у віках апостольське привітання:
                                                                            ХРИСТОС ВОСКРЕС!
У цих словах – те, що провозвіщали пророки і бачили своїми очима апостоли – учні Христові, те, що відчуває сьогодні кожен з нас. Адже радість, яка наповнює людину у Великодню ніч, – абсолютно особлива. Це радість віруючого, яке любить і знає Бога, людського серця, нехибне запевнення в житті майбутнього віку. Радість, над якою ніщо не владне: ні час, ні відстані, ні хвороби, ні скорбота.
Ще вчора Церква, зодягнувшись у жалобні шати, сумувала через смерть Боголюдини Христа. Ми поспішали з засмученим серцем і душевним трепетом вклонитися Тому, хто Сам є Володарем життя і смерті. Нині ж перед нашим духовним поглядом предстоїть Ангел Божий, який благовіствує про перемогу Христа над смертю: «Що ви шукаєте живого між мертвими? Його нема тут: Він воскрес» (Лк. 24, 5-6). Ця новина возвеселила серця не тільки жінок-мироносиць і учнів Христових, але стала основою нашої віри.
Пасха завершує Страсну Седмицю. І радість вічна приходить через Хрест Сина Божого, через Гефсиманське томління, вільні страждання і смерть Єдинородного на Хресті: «Се бо прииде крестом радость всему миру». Воскресіння внутрішньо невіддільне від Хреста, і не тільки для нас, але і для самого Христа – «Начальника Життя».
Пасха є таїнство Живоносного Гробу: «Жизнь во гробе положился еси, Христе...»! Але смерть не могла втримати Життя. Христос вийшов із гробу, як Наречений зі шлюбного чертога, і совоскресив з Собою «всеродного Адама», весь людський рід. Він – первісток з померлих, і за ним послідують усі, «кожен у своєму порядку» (1 Кор. 15, 23).
У Воскресінні Христовому передує вже і бере початок таїнство загального воскресіння. Апостол Павло свідчить: «Якщо нема воскресіння мертвих, то і Христос не воскрес. Якщо мертві не воскресають, то й Христос не воскрес» (1 Кор. 15, 13; 16). У день Пасхи ми предпразнуємо і прозираємо таємницю зцілення і відновлення всього творіння, смертельно пораненого і отруєного гріхом. Силою Христового Воскресіння жало смерті вже вирване та вилучене зі світу, зламана його безнадійність. «Правда, ми й зараз помираємо колишньою смертю, – каже Златоуст – але не залишаємося у ній; а це не значить вже вмирати. Сила і справжність смерті в тому, що померлий вже не має можливості повернутися до життя. Якщо ж він після смерті оживе, і притому – кращим життям, то це вже не смерть, а успіння». Нове життя вже струмує в тканинах оновлюваного і перероджуваного світу. «Смерти празднуем умерщвление, адово разрушение, иного жития вечного начало».
«Тепер, коли Христос воскрес, і коли Йому, як Боголюдині, дана «всяка влада на небі й на землі» (Мф. 28, 18), не тільки небо зробилося досяжним, але навіть з’єдналося із землею так, що важко знайти між ними межу і відмінність, бо на землі являється Божество, і на небі людство» – навчає святитель Філарет (Дроздов). Воскресінням Господа Іісуса дається найдосконаліше переконання в тому, що Він є істинний Бог, який володарює над життям і смертю, і Він має могутність воскресити всіх людей, убитих гріхами. Але вже не воскресити в життя тимчасове, яким було воскресіння Лазаря та інших до нього, але життя вічне.
Світло Христового Воскресіння наповнює сенсом життя кожної людини, творить основу для всякого доброго бажання, задуму і починання. Щоб знайти цей «наріжний камінь» віри, надії і любові, ми покликані докласти власних зусиль в нашому житті та трудах. За думкою апостола Павла: «Якщо ви воскресли з Христом, то шукайте небесного, де Христос сидить праворуч Бога; про небесне помишляйте, а не про земне» (Кол. 3, 1-2). Святитель Амвросій Медіоланський так розмірковує про той дар, який ми здобули завдяки Воскресінню Спасителя: «У Христі ми володіємо всім... Якщо твоїм ранам потрібно зцілення – Він лікар. Якщо ти гориш в спеку – Він прохолодний ключ. Якщо потребуєш підтримки – Він сила. Якщо боїшся смерті – Він життя. Якщо біжиш від мороку – Він світло. Якщо ти голодний – Він їжа: Скуштуйте й побачите, який благий Господь! Блаженна людина, яка уповає на Нього! (Пс. 33, 9)».
«Істинно святкує Воскресіння той, хто сам воскрес від мертвих справ для справ доброчинності, для віри і християнської любові», – свідчить святий праведний Іоанн Кронштадтський. Тому, торжествуючи Воскресіння Христове, не будемо забувати про добру, освячену століттями традицію: у великодні дні справами милосердя, втішним словом і співчутливою любов’ю допомагати хворим, бідним, знедоленим. Принесімо їм звістку про Воскресіння Христове, бо, розділяючи з ближніми радість Святої Пасхи, і ми будемо, по слову апостола, багаті «на всіляку щедрість, яка через нас робить по-дяку Богові» (2 Кор. 9, 11).
Світоносне свято Воскресіння Христового – це свято примирення і об’єднання всіх нас в Господі та Спасителі нашому. До нас звернений заклик апостола Павла: «Будьте один до одного ласкаві, милостиві, прощаючи один одному, як і Бог у Христі простив вам» (Єф. 4, 32).
День воскресіння – це новий виклик усім нам. Адже якщо Христос воскрес, то це означає, що Він продовжує жити. А якщо Він живий, то не можна байдуже пройти повз Нього, бо «він Господь усім» (Дії 10, 36). Якщо Христос воскрес, то не можна відсувати Його на периферію людського життя, як особистого, так і суспільного. Не можна продовжувати жити, вишукуючи спосіб вилучити Бога із світу. Одного разу Його вже намагалися відкинути й покінчити з Ним, поставивши варту й опечатавши камінь біля входу. Але цей камінь був відкинутий. Христос Воскрес!
Кожен з нас призивається Матір’ю-Церквою до особливого осмислення прожитого періоду часу, історичної та духовної оцінки справ, які вчинені, та задумів, яким належить втілитися в життя. Тому всім нам необхідно співвідносити те, що відбувається у нашому земному житті, з Євангельськими подіями і з життям Іісуса Христа.
Сьогодні ми переживаємо непрості часи. І в цих складних обставинах нашої дійсності, з особливою надією звертаємося до влади богохранимої нашої Української держави. Адже саме вони Богом покликані піклуватися про процвітання нашого народу. Саме з можновладців спитається про кожен материнський стогін, про кожну сльозу дитини, про скорботи і докори в очах людей похилого віку, які все своє життя працювали для Вітчизни і майбутніх поколінь.
Під час кожної Літургії, а в сьогоднішнє свято – особливо, ми підносимо нашу сугубу молитву про те, щоб благодать Воскреслого Господа, Який примирив Небо і землю, стала джерелом миру, щирого порозуміння, терпимості, істинного братерства, спільного творення і єднання. Глибоко переконаний, що наше суспільство, наш боголюбивий народ мають потребу в тому, щоб всі ми в єдності і згоді свідчили перед світом про те, що воістину Христос Воскрес!
Возлюблені у Господі всечесні отці, дорогі брати та сестри. У «цей наречений і святий день» вітаю кожного з вас із Світлим Христовим Воскресінням, розділяючи свою радість з усіма, хто сповідує ім’я Христове, і з кожним, хто готовий прийняти у своє серце радість Пасхального привітання. Нехай Воскреслий Спаситель вдихне в наші душі твердий намір слідувати Його заповідям. Закликаю вас йти шляхом нашого спасіння неліносно і неухильно. Так, він завжди буває тернистий і вузький. Але це шлях Христа – стезя хрестоносіння і воскресіння, яка приводить нас до світла, що засяяло від Живоносного Гробу Господнього. Жити в цьому світлі – значить перемагати будь-яку скорботу і печаль, мати повноту миру і радості.
Нехай торжество Святої Пасхи спрямовує наші помисли й діяння до Царства Божого, яке є не «брашно и питие, но правда и мир и радость о Дусе Святе» (Рим. 14, 17). І тоді Воскреслий Христос – «мир наш» (Єф. 2, 14) – буде завжди посеред нас, направляючи стопи наші до виконання заповідей Господніх.
Знову й знову звертаю до вас з глибини свого серця урочистий возглас пасхальної радості в Бозі, який переміг смерть і совоскресив з Собою все людство:
                                                                               ХРИСТОС ВОСКРЕС!
                                                                     ВОІСТИНУ ВОСКРЕС ХРИСТОС!

Божою милістю, смиренний

+ ІОАСАФ

архієпископ Кіровоградський и Новомиргородський

Пасха Христова 2017 року